Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در حاشیه نمایشگاه مشهد:

رامک خودرو از استاد سید مهدی شجاعی و خانواده شهید صارمی تجلیل کرد

شنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰ | کد خبر: CP- ۳۵۵۸ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
شرکت رامک خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد از نویسنده ی برجسته ی کشور استاد سید مهدی شجاعی و همچنین خانواده شهید خبرنگار محمود صارمی تجلیل کرد.

به گزارش کارپرس این شرکت طی مراسمی با حضور برخی مدیران استانی، اصحاب رسانه و مدیران شرکت رامک خودرو از استاد سید مهدی شجاعی و سرکار خانم روزبهانی همسر و فرزند شهید محمود صارمی تقدیر بعمل آورد.

مسعود شریفی مدیر ارتباطات گروه صنعتی رامک خودرو در ابتدای مراسم ضمن عرض خوش آمد و تقدیر از حضور میهمانان در این مراسم انگیزه ی اصلی رامک خودرو از برگزاری چنین آئین هایی را توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت های تجاری بیان کرد.

Ramak Bozorgdasht30

همسر شهید صارمی نیز در سخنان خود ضمن تقدیر از اقدام رامک خودرو خبرنگاران را آئینه یی روشن و صادق برای انعکاس واقعیت ها برشمرد، همچنین بخش هایی از وصیت نامه شهید صارمی در حضور همسر ایشان قرائت شد.

Ramak Bozorgdasht54

پس از آن سعید تشکری در سخنانی از استاد سید مهدی شجاعی به عنوان یکی از موثرترین نویسندگان ایران زمین یاد کرد. وی همچنین تاکید کرد استاد شجاعی برای بخش قابل توجهی از نویسندگان کشور حکم استادی دارد.

Ramak Bozorgdasht109

استاد سید مهدی شجاعی در بخش هایی از سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد هرگز نمی توانست دعوتی که از جوار حضرت رضا (ع) صورت گرفته است را اجابت نکند. وی همچنین با تاکید بر اینکه در شرایطی که حاکمیت ها تمایلی به توسعه کتاب ندارند اقدام یک شرکت تجاری برای پاسداشت اهالی قلم بسیار ارزشمند است و همین امر انگیزه ای برای من برای حضور در این مراسم است.

Ramak Bozorgdasht156

محمد کاظم دبیری معاون مدیرکل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با حضور در جایگاه ضمن تاکید بر اینکه از شنیدن خبر برگزاری این مراسم آنهم در حاشیه نمایشگاه خودرو تعجب کرده است! تصریح کرد چنین اقداماتی از سوی شرکت های تجاری بسیار ارزشمند است و از جهت از شرکت رامک خودرو تشکر می کنم.

Ramak Bozorgdasht149

در نهایت شرکت رامک خودرو با اهدای هدایایی از خانواده شهد صارمی و استاد سید مهدی شجاعی تجلیل کرد.  همچنین تعداد 1000 جلد کتاب از آثار فاخر استاد سید مهدی شجاعی بصورت هدیه در اختیار میهمانان قرار گرفت.

 

تصاویر:

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رامک خودرو از استاد سید مهدی شجاعی و خانواده شهید صارمی تجلیل کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است