Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بر اساس آمار سازمان استاندارد ایران؛

سانگ یانگ همنشین با بنز و تویوتا و بی ام و!

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۰۱:۵۹ | کد خبر: CP- ۱۰۱۳ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
اگر چه عنوان ششمی سانگ یانگ در میان کم عیب ترین خودروهای موجود در بازار ایران، شاید عنوانی پرطمطراق به نظر نرسد اما وقتی پنج برند قبلی از قماش لکسوس ، بی ام و ، بنز ، تویوتا و آلفا رومئو باشد می توان سانگ یانگِ کمتر شناخته شده را برنده ی این معادله دانست!

به گزارش کارپرس، در آخرین رده بندی سازمان استاندارد ایران عنوان یک تا دهمی کم عیب ترین خودروهای بازار ایران به ترتیب به لکسوس، بی ام و، تویوتا، آلفا رومئو، مرسدس بنز، سانگ یانگ، میتسوبیشی، هیوندای، ام جی و کیا تعلق گرفت و در این میان بعد از معتبر ترین برندهای خودروسازی جهان عنوان ششمی به خودرساز کمتر شناخته شده ی کره ای، یعنی سانگ یانگ تعلق گرفت.

رسانه ای شدن این رده بندی از آنجا اهمیت می یابد که سانگ یانگ کره ی جنوبی توانسته است از دو رقیب وطنی خود یعنی هیوندای و کیا پیش افتاده و خود را هم رده ی معتبر ترین برندهای خودرویی دنیا قرار دهد. خودرو سازی که تا همین چند ماه پیش و تا قبل از ارائه ی خودروی متفاوت تیوولی در بازار ایران کمتر شناخته می شد و بخش قابل توجهی از شهرتش در محصولاتی خاص همچون اکتیون و کوراندو خلاصه می شد.  

سانگ یانگ همنشین با بنز و تویوتا و بی ام و!


با این توصیف به نظر می رسد محصولات این خودرو ساز که توانسته در آزمون کیفیت، آنهم از منظر مالکین به رتبه ی خوبی دست یابد، پس از این خواهد توانست دل تعداد بیشتری از ایرانیان خودروباز را بدست بیاورد.

گفتنی است محصول تیوولی از این برند کره ای توانسته است در چند ماه گذشته بخش موثری از بازار خودروی ایران را متوجه ی خود کند، آنچنان که اختلاف قیمتی بیش از 20 میلیون تومان برای این خودروی زیر 100 میلیون تومانی، بوجود آمده است.

شایان ذکر است نمایندگی انحصاری سانگ یانگ کره ی جنوبی در اختیار گروه صنعتی رامک خودرو قرار دارد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سانگ یانگ همنشین با بنز و تویوتا و بی ام و!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است