این قانون دربرگیرنده الزامات و دستورالعملهایی در خصوص شیوههای فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که باید از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو رعایت شود. اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییسجمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.
رتبهبندی شرکتها در این ارزیابی با مقیاس «انطباق کم»، «نسبتا منطبق»، «انطباق زیاد» و «انطباق خیلی زیاد» سنجیده شده است و ارزیابیها نشان میدهد که شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در شرایط «انطباق خیلی زیاد» با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار گرفته است.
گفتنی است شرکت ایساکو، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایرانخودرو، به صورت دائم در حال برنامهریزی و اجرای طرحهای نوین و ابتکاری برای افزایش میزان رضایت و حمایت از حقوق مصرفکنندگان است.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان