وی گفت: از زمان تماس هموطنان تا لحظه رسیدن امدادگر «زمان انتظار» گفته می شود که هدفگذاری در نوروز 95 حدود 30دقیقه بود اما موفق شدیم به طور میانگین در سطح کشور زمان 25دقیقه را ثبت کنیم.
مدیرعامل امدادخودرو ایران ادامه داد: برنامه ریزی کرده بودیم که از زمان رسیدن امدادگر تا زمان رفع ایراد، به مدت زمان 40دقیقه برسیم که در این بخش نیز موفق به ثبت میانگین 30دقیقه شده ایم.
جعفری هدفگذاری برای رفع ایراد خودروها در محل را 90درصد درخواست های امدادی اعلام کرد و گفت: با تکیه بر توان تخصصی امدادگران، بیش از 95درصد درخواست های امدادی به رفع اشکال در محل منجر شد.
وی با بیان اینکه بیش از 70درصد از ایرادها و اشکالات ایجاد شده بدون نیاز به تعویض قطعه رفع شده اند، ادامه داد: روند آماری خدمات امدادی در سال 95 رو به کاهش بوده است که دلیل اصلی این امر می تواند افزایش کیفیت قطعات و تولید خودروها باشد.
جعفری اظهار کرد: بارندگی های قابل توجه در بیشتر استان های کشور به ویژه مسیرهای پرتردد، یک طرفه و گاهی مسدود شدن برخی جاده های اصلی در سفرهای نوروزی و ترافیک ایام تعطیلات مشکلاتی را در امر امدادرسانی ایجاد کرده اما با تلاش مجموعه ایران خودرو موفق شدیم کارنامه قابل قبولی در این امر داشته باشیم.
مدیرعامل امداد خودرو ایران بیشترین امدادرسانی های صورت گرفته را پس از تهران در استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، گیلان و مازندران اعلام کرد و افزود: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو که از 25اسفندماه آغاز شده است با تمام توان تا 16فروردین ادامه خواهد داشت.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان