به گزارش کارپرس، او با بیان اینکه بازار خودرو ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است افزود: راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلایندهها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و ... از نگرانیهای مردم ایران در این حوزه است.
منبع: اقتصاد آنلاین
به گفته او این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو، و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای مدرنتر در حوزهی حمل و نقل شده است.
گفتنی است با درج نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن رسماً این شرکت به عنوان نماینده فولکس در ایران معرفی شده است.
منبع: اقتصاد آنلاین
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان