Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با تکذیب تعطیلی؛

زاگرس خودرو بروجرد همچنان فعال است

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۲ | کد خبر: CP- ۲۷۰۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر تعطیلی زاگرس خودرو بروجرد را کذب دانست و گفت: این واحد صنعتی به عظیم خودرو واگذار شده و در حال حاضر فعال است.
به گزارش کارپرس، محمدرضا صفی خانی روز چهارشنبه افزود: این کارخانه تعطیل نشده است و تعدادی کارگر همیشه در آن فعال هستند. 

وی با بیان اینکه دیروز پروانه فعالیت برای عظیم خودرو صادر شد و اکنون عظیم خودرو این واحد صنعتی را در اختیار دارد، گفت: این واحد صنعتی تا قبل از این واگذاری نیز در بخش رنگ با شرکت سایپا قرار داشت و کارگرانی در این واحد مشغول کار بودند.
وی با تاکید بر اینکه زاگرس خودرویی دیگر در کار نیست، افزود: عظیم خودرو این واحد صنعتی را به صورت اجاره به شرط تملیک 10 ساله در اختیار گرفته و به صورت رسمی و محضری متعهد شده است که این واحد صنعتی را ظرف مدت 6 ماه بهره برداری کامل و قراردادهای خود را احیا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: عظیم خودرو قراردادهایی با زامیاد و یک شرکت چینی منعقد کرده و به دنبال این است که برند پروتون را نیز به این واحد صنعتی برگرداند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز با تکذیب تعطیلی و بیکار شدن کارگران عظیم خودرو اظهار کرد: در حال حاضر 40 کارگر در این کارخانه مشغول کار هستند و 28 کارگر از 15 اردیبهشت ماه امسال به کار گرفته می شوند.
علی آشتاب افزود: عظیم خودرو چندین قرارداد بزرگ نیز با شرکت های مختلف منعقد کرده است.

کارخانه زاگرس خودرو در بخش اشترینان شهرستان بروجرد و در سه راهی بروجرد - ملایر - نهاوند قرار گرفته ‌است و از سال 1375 شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با کارخانجات خوروسازی پروتون مالزی قرارداد داشت و خودروهایی با نام پروتون تولید می ‌کرد. این کارخانه در دولت قبل در آذرماه سال 91 به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد و بیش از 400 کارگر آن بیکار شدند.

اخیرا با تلاش و پیگیری دولتمردان دولت تدبیر و امید مشکل این واحد صنعتی با واگذاری به عظیم خودرو برطرف شده و این شرکت ملزم شده است ظرف مدت 6 ماه از تمام ظرفیت تولید این کارخانه استفاده کند.

برخی رسانه ها روز چهارشنبه خبر تعطیلی زاگرس خودرو را منتشر کردند که از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد.




منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

زاگرس خودرو بروجرد همچنان فعال است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است