Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به دعوت مدیاموتورز؛

خبرنگاران MG GT را تست و بررسی کردند

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۴:۴۲ | کد خبر: CP- ۱۳۸۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
جدیدترین محصول شرکت مدیاموتورز که برخی رسانه ها به آن عنوان شوالیه شورشگر را نسبت داده اند، صبح امروز در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی توسط خبرنگاران حوزه خودرو مورد آزمایش قرار گرفت.
به گزارش کار پرس،  وقتی پشت فرمان MG GT هستید نخستین شگفتی GT پیش از روشن شدن به شما نشان داده می‌شود.عقربه‌های سرعت‌سنج و دورسنج یک دور کامل می‌چرخند تا اولین نمایش نام GT با شکوه باشد.
کامپیوتر سفری در قالب مانیتوری نسبتا بزرگ در پشت فرمان اطلاعات جامعی را یکجا به شما می‌دهد.مصرف سوخت لحظه‌ای و متوسط ، فاصله تا پمپ بنزین ، سرعت متوسط و بسیاری دیگر از اطلاعاتی که شما نیاز دارید در این کامپیوتر کامل گنجانده شده است.
 
استارت خودرو دقیقا صدایی مشابه یک پیشرانه کم‌حجم را به اتاق منتقل می‌کند اما با فشردن پدال گاز توربو از دور موتور کمتر از 3000 وارد مدار می‌شود و با در نظر گرفتن حداکثر گشتاور 210 نیوتون‌متر که از دور موتور 2000 تا 4400 همراه شماست قطعا می‌توانید تصور کنید که شتاب گیری اولیه شگفت‌انگیز است و خودرو به سرعت خود را به دنده 5 می‌رساند.
 
صدای داخل کابین در حالت ایستاده کاملا نرمال و در حد خودرو‌های هم‌کلاس GT است اما با وارد مدار شدن توربو صدایی لذت‌بخش برای عاشقان شتاب و سرعت به کابین منتقل می‌شود که به هیچ‌وجه آزاردهنده نیست و با عایق‌بندی نسبتا مناسب کابین به خوبی کنترل می‌شود.تعویض دنده‌ها به سرعت انجام می‌شود و همین امر در رها کردن گاز و فشار مجدد آن در سرعت‌های بالا موجب تاخیری نسبتا کوتاه در شتاب‌گیری مجدد می‌شود.گیربکس در شروع تاخیر زیادی ندارد و تعویض دنده‌ها به نرمی انجام می‌شوند و هیچ ضربه‌ای در فاصله تعویض دنده حس نمی شود.

گفتنی است مدیا‌موتورز؛نماینده محصولات MG در ایران  پس از معرفی کراس‌اوور GS که قدرت و آپشن‌هایش بازار خودروهایی همچون توسان و اسپورتیج را تحت تاثیر قرار داد ، تصمیم گرفته تا سدان قدرتمند و خاص جدیدی که نام و فلسفه طراحی آن تمام تاریخ برند معتبر MG انگلستان را یدک می‌کشد را به بازار ایران عرضه کند.
 
 
منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خبرنگاران MG GT را تست و بررسی کردند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است