Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

جنگ فرانسه و چین در بازار ایران

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۳۳ | کد خبر: CP- ۲۳۸۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
رئیس بخش خاورمیانه پژو اعلام کرد: «پژو نفوذ خود را در بازارهای ایران افزایش می‌دهد»، بلومبرگ تحلیل کرد این عجله برای عقب راندن رقبای خودروساز چینی و هموطنش یعنی رنو است که هیچکدام نمی‌خواهند از بازار ایران جا بماند
به گزارش کار پرس، بلومبرگ در گزارش خود آورده است که یک مقام رسمی شرکت پژو اعلام کرد: گروه صنعتی پژو در تلاش است تا میزان نفوذ خود را به بازارهای ایران افزایش دهد. براساس گزارش بلومبرگ، ژان کریستف کمار مدیرعامل پژو در منطقه خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد این شرکت میزان صادرات پژو 2008 مدل کراس‌اور را افزایش می‌دهد و تولید خود را طی چند روز آینده آغاز خواهد کرد.

به هر حال تقاضا در بازار و نیز ترس از رقیب اصلی یعنی چین که در نظر دارد چندین نوع خودروی جدید را امسال صادر کند، باعث شده تا شرکت پژو تصمیم بگیرد جای پای خود را در ایران محکم‌تر و سهمش را در بازار ایران بیشتر کند، ضمن اینکه گروه تولیدکنندگان خودروی رنو که جزو خودروهای فرانسوی است و دوباره به ایران ورود پیدا کرده است، طی چند ماه آینده با معرفی چندین مدل خودرو، سعی دارد رشد بسیار بزرگی را در ایران داشته باشد. کمار همچنین اعلام کرد: «اکنون لحظه افزایش تولید است و نباید فرصت را از دست داد» و روشن است که در آینده تولید حتی برای شرکت‌های آمریکایی هم بسیار سخت خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جنگ فرانسه و چین در بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است