Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

احتمال تداوم تولید پلستار

سه شنبه | ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۳ | کد خبر: CP- ۲۱۲۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پلستار ۶ تا سال ۲۰۲۶ تولید نمی‌شود، اما این بدان معنا نیست که این خودروساز برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای رودستر الکتریکی خود نداشته باشد.
به گزارش خودروپرس،  در ابتدا، پلستار اعلام کرد که تنها ۵۰۰ نمونه از گرند تورهای روباز خواهد ساخت، اما به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته است استراتژی خود را تغییر دهد.
 
تولید اکنون براساس تقاضا خواهد بود و تقاضا برای مدل ۶ قوی است. ظرف یک هفته پس از اعلام تولید خودرو در ۱۶ اوت، تمام ۵۰۰ نمونه ساخته‌شده، رزرو دریافت کردند. نمونه‌های ساخت رزرو شده نشان‌دهنده علاقه شدید به نسخه تولیدی رودستر برقی هستند. مدیرعامل این شرکت، توماس اینگنلات، در مصاحبه اخیر تایید کرد که پلستار، اگر مردم آن را بخواهند، روی ۵۰۰ دستگاه متوقف نمی شود.
پلستار ۶ چشمگیر است. این رودستر با سقف سخت تاشو براساس همان معماری الکتریکی ۸۰۰ولتی ساخته شده است که همچنین زیربنای پلستار ۵ است. این خودرو از یک پیشرانه دوموتوره بهره می‌برد که برای ۸۸۴ اسب بخار (۶۵۰کیلووات) و ۶۶۴ پوند فوت (۹۰۰ نیوتن متر) گشتاور خوب است. این قدرت برای شتاب ۰-۶۲ مایل در ساعت (۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت) تنها در ۳.۲ ثانیه کافی است. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی در ۱۵۵ مایل در ساعت (۲۵۰ کیلومتر در ساعت) تنظیم می‌شود.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

احتمال تداوم تولید پلستار

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است