Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آغاز تحویل مدل جدید فورد سوپر دیوتی

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۹ | کد خبر: CP- ۲۰۷۸۱ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت فورد تحویل مشتریان سوپر دیوتی جدید مدل 2023 را آغاز کرده است.

به گزارش خودروپرس، پس از یک مرحله آزمایش طولانی مدت در دنیای واقعی و بررسی های کیفیت اضافی، این  وانت اکنون آماده ارسال به مشتریان خرده فروشی و تجاری در سراسر آمریکاست.

حدود 11 هزار نفر کارگر ساعتی - بیش از 9 هزار نفر در کارخانه وانت کنتاکی و حدود هزار و 800 نفر در کارخانه مونتاژ اوهایو - اکنون خانواده وانت‌های سری F را مونتاژ می کنند. تولید سوپر دیوتی جدید با سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری افزایش یافت و 500 شغل دیگر در لوئیزویل ایجاد شد. همراه با فروش محلی، تامین کنندگان و کارمندان، نزدیک به 200 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در تولید این دو کارخانه دخیل هستند که مجموعاً تولید ناخالص داخلی حدود 19 میلیارد دلار را ایجاد می‌کنند.

فورد از اکتبر سال گذشته سفارشات سوپر دیوتی جدید را می‌پذیرد و تاکنون با بیش از 150 هزار مورد پیش سفارش دریافتی تنها در پنج هفته از تقاضای بی‌سابقه‌ای برخوردار بوده است.

خانواده کامیون ‌های سوپر دیوتی سودآورترین محصول فورد است و این شرکت یک سیستم جدید بررسی کیفیت را اعمال کرده است که برای هر خودرو حدود سه ساعت طول می‌کشد.

علاوه بر این فورد می‌خواهد مطمئن شود که سوپر دیوتی می‌تواند صدها هزار مایل را تحمل کند، چرا که این همان چیزی است که مشتریان از وانت انتظار دارند.

برنامه جامع جدید تست جاده بر تست های مسافت پیموده شده تاکید دارد، در حالی که هر خودرویی که از خط مونتاژ خارج می‌شود، 25 مایل توسط کارمند فورد به عنوان یک بازرسی کیفی اضافی در آخرین لحظه قبل از تحویل رانندگی می‌شود.

منبع: khabarkhodro

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز تحویل مدل جدید فورد سوپر دیوتی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است