Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خودروی پرنده «لوفت کار» امسال رونمایی می‌شود

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۰ | کد خبر: CP- ۲۰۷۲۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
گزارش‌‌ها حاکی است که خودرو پرنده شرکت آمریکایی لوفت کار احتمالاً در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروپرس، «لوفت کار» (LuftCar) در حال ساخت یک خودرو پرنده خودران است که طبق گزارش‌های قبلی احتمالاً در سال جاری تجاری‌سازی خواهد شد.

این خودروی پرنده خودران و عمودپرواز از دو ماژول زمینی و هوایی بهره‌مند است که در صورت اتصال به ماژول پرنده این وسیله می‌تواند با حداکثر سرعت حدود 200 مایل بر ساعت (350 کیلومتر بر ساعت) به پرواز درآید.

این خودرو پرنده که وسیله‌ای ایده‌آل برای جابه‌جایی مسافران در شهرهای پرازدحام و پرترافیک خواهد بود، به شش پروانه مجهز است.

همچنین شرکت سازنده وعده داده که این خودرو با رسیدن به ارتفاع حدود 4 هزار پایی، 150 مایل (240 کیلومتر) را بدون سوخت‌گیری مجدد طی خواهد کرد.

به علاوه در صورت عدم نیاز به پرواز این خودرو می‌تواند به سادگی بر روی جاده حرکت کند که البته در این حالت ماژول پرنده جدا خواهد شد.

قیمت این محصول پنج صندلی که با سوخت هیدروژن کار می‌کند، حول و حوش 350 هزار دلار عنوان شده و عرضه آن اساساً به قصد شرکت‌های بزرگ و افراد پولدار که نیازمند سفرهای سریع هستند، در نظر گرفته شده است.

«سانت ساتیا» بنیانگذار و مدیرعامل لوفت کار پیشتر گفته بود: "با خرید این محصول عملاً ترکیبی از یک خودرو کوچک و هواپیما در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بنابراین آنها به راحتی می‌توانند در شهرهای پرازدحام تردد کنند."

وی خاطرنشان کرد که شرکت‌ها نیز می‌‌توانند از این وسیله به عنوان یک خودروی مشترک برای حرکت بین شهری بدون نیاز به اجاره یک خودرو استفاده کنند.

منبع: خلیج تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروی پرنده «لوفت کار» امسال رونمایی می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است