Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خانه‌تکانی گسترده در واحد نرم‌افزاری فولکس!

یکشنبه | ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۸ | کد خبر: CP- ۲۰۷۰۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
رویترز به نقل از برخی منابع از احتمال تغییرات گسترده در اعضای هیئت مدیره واحد نرم‌افزاری فولکس‌واگن موسوم به کاریاد خبر داد.

به گزارش خودروپرس، یک فرد مطلع روز شنبه به رویترز گفت که شرکت فولکس‌واگن قرار است هفته آینده به جز یکی از اعضای هیئت مدیره در بخش نرم‌افزاری کاریاد سایر اعضای آن را از کار برکنار کند تا به این ترتیب بر مشکلات توسعه خود فائق آید.

گفته می‌شود این واحد که زیر نظر هربرت دیس، مدیرعامل سابق گروه فولکس‌واگن، راه‌اندازی شد از چارچوب بودجه‌ای خود فراتر رفته و نتوانسته به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

به گفته منبع مذکور انتظار می‌رود هیئت نظارت بر کاریاد در جلسه‌ای طی هفته آینده حکم برکناری‌ها را امضاء کند و شاید تنها راینر زوگهور رئیس پرسنل این واحد در سمت خود باقی بماند.

در همین حال یک سخنگوی فولکس‌واگن اظهار داشت که این شرکت آلمانی در حال تحلیل و بررسی کاریاد و پروژه‌های در دست اقدام آن است.

این سخنگو گفت تصمیماتی گرفته شده اما هیچ تصمیمی در مورد وضعیت پرسنل وجود ندارد و کاریاد و توسعه نرم‌افزاری خودرو کماکان به قوت خود در استراتژی گروه فولکس‌واگن باقی می‌ماند.

این گزارش می‌افزاید مشکلات فعلی در کاریاد، کار بر روی مدل‌های جدید خودرو شامل پورشه ماکان الکتریکی و آئودی Q6 ای ترون  را تعویق انداخته است.

گفتنی است فولکس واگن همه اقدامات نرم‎افزاری خود را در کاریاد مجتمع کرده، به این امید که بتواند تسلا و آلفایت را در حوزه‌ای که از قدیم در آن فعال نبوده است به چالش بکشد.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خانه‌تکانی گسترده در واحد نرم‌افزاری فولکس!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است