Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
طبق یک مطالعه جدید؛

خودروهای الکتریکی زنان آمریکایی را جذب نمی‌کند

دوشنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۵ | کد خبر: CP- ۲۰۴۸۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
نتایج یک مطالعه جدید حاکی است که سازندگان خودروهای الکتریکی کار دشواری برای جذب خریداران زن در آمریکا دارند.

به گزارش خودروپرس، مطالعه مؤسسه «S&P Global Mobility» نشان می‌دهد که با وجود افزایش تقاضا و رشد نگرش مثبت مصرف‌کنندگان، سازندگان خودروهای الکتریکی کار دشواری را برای جذب خریداران زن در آمریکا در پیش دارند.

این مطالعه مدعی است که هرچند میانگین صنعتی برای خریداران خودرو 41.2 درصد به نفع زنان است اما این درصد برای خودروهای الکتریکی به 28 درصد کاهش می‌یابد.

هرچند تسلا بیش از سایر سازندگان خودروهای الکتریکی خریداران زن را به خود جذب کرده، اما در مورد این شرکت نیز تنها یک سوم از خریداران آن در سال 2022 زن بوده‌اند. براساس این مطالعه زنان به طور میانگین 33.1 درصد از خریداران خودروهای تسلا در سال گذشته را تشکیل داده‌اند.

در بین سایر سازندگان خودروهای الکتریکی نیز پولستار با سهم 24.7 درصدی خریداران زن در جایگاه دوم قرار گرفته در حالی که لوسید و ریویان به ترتیب با درصدهای 19.5 و 14.5 در مکان‌های بعدی قرار دارند.

مطالعه فوق مدعی است که ارقام فوق‌الذکر قابل قیاس با برندهای سازنده وانت پیکاپ چون رم و جنرال موتورز هستند که محصولات آنها اصولاً باب طبع مردان است.

در بین برندها ریویان تنها استارتاپ خودروی الکتریکی است که بر روی وانت پیکاپ تمرکز دارد و این می‌تواند دلیل اصلی تعداد پایین خریداران زن این برند باشد.

در عین حال مطالعه حاکی است که حتی تسلا مدل Y که به طور سنتی در بین خریداران زن محبوب بوده نیز تنها 35 درصد از مصرف‌کنندگان زن را به خود جذب کرده است.

«مارک بلند» از مدیران S&P Global Mobility اظهار داشت که زنان در مقایسه با مردان نگرانی بیشتری درباره امنیت و استرس برد خودروهای الکتریکی دارند. با توجه به این موضوع سازندگان باید تلاش بیشتری به عمل آورند.

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای الکتریکی زنان آمریکایی را جذب نمی‌کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است