Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

عرضه پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۴؛ به زودی

شنبه | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۹ | کد خبر: CP- ۲۰۴۷۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پژو ۵۰۸ با طراحی جدیدی در راه است و طبق یک تیزر ویدیوی جدید، این خودرو در اواخر فوریه رو خواهد شد. عکس‌های جاسوسی نگاهی اجمالی به ۵۰۸ به‌‌روزرسانی‌‌شده به ما می‌دهند
به گزارش خودروپرس، این خودرو چراغ‌‌های جلوی به‌‌روزرسانی‌‌شده‌‌ای دارد که به نظر باریک‌‌تر هستند. یک دهانه پهن و ذوزنقه‌ای‌شکل در فاشیای تحتانی قرار دارد. در پشت، چراغ‌های عقب دارای گرافیک جدید هستند. ظاهرا در داخل، این مدل یک سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز دریافت می‌کند. مدل پژو اسپرت مهندسی‌شده (PSE) داغ‌ترین نسخه ۵۰۸ موجود است.

این خودرو دارای یک موتور ۶/ ۱لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی است و مجموع خروجی آن ۳۵۵اسب‌بخار (۲۶۵کیلووات) و ۳۸۴ پوند فوت (۵۲۰نیوتن‌متر) گشتاور است. این قدرتمندترین مدل جاده‌ای به حساب می‌آید که تا کنون از این برند رونمایی شده است. پلاگین هیبریدی از باتری ۵/ ۱۱کیلووات‌ساعتی استفاده می‌کند که به خودرو اجازه می‌دهد تا ۲۶ مایل (۴۲ کیلومتر) را با نیروی الکتریکی صرفا در چرخه WLTP طی کند.

۵۰۸ PSE در ۲/ ۵ثانیه به سرعت ۶۲مایل در ساعت (۱۰۰کیلومتر در ساعت) می‌رسد. حداکثر سرعت ۱۵۵مایل در ساعت (۲۵۰کیلومتر در ساعت) برای این خودرو در نسخه الکترونیکی در نظر گرفته شده است. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آیا پژو برای این به‌روز‌رسانی هر یک از پیشرانه‌های ۵۰۸ را به‌روز می‌کند یا خیر. به‌روزرسانی‌های میان چرخه معمولا زمانی است که خودروسازان این به‌روزرسانی‌ها را معرفی می‌‌کنند.




منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عرضه پژو ۵۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۴؛ به زودی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است