Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در ماه آگوست؛

فروش تسلاهای چینی سه برابر شد

شنبه | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۱ | کد خبر: CP- ۱۹۸۳۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
پس از بروزرسانی و افزایش تولیدات کارخانه شانگهای، فروش خودروهای تسلا ساخت چین طی ماه آگوست سه برابر شد.

به گزارش خودروپرس، تسلا ماه گذشته 76 هزار و 965 دستگاه خودروی ساخت چین را به فروش رساند که افزایش تقریباً سه برابری را نسبت به ماه قبل از آن نشان می‌دهد.

انجمن خودروهای سواری چین (CPCA) اعلام کرد که این خودروساز آمریکایی ماه گذشته در مجموع 42 هزار و 463 دستگاه از خودروهای تولیدی مدل 3 و مدل Y را از چین صادر کرد.

این در حالی است که در ماه جولای تسلا 28 هزار و 217 دستگاه خودروی ساخت چین را به فروش رسانده بود که از این تعداد 19 هزار و 765 دستگاه به محصولات صادراتی تعلق داشت.

پس از بروزرسانی برنامه‌ریزی‌شده که بخش عمده تولیدات در ماه جولای را مختل کرده بود تسلا توانست در ماه آگوست تولیدات خود در کارخانه شانگهای را با غلبه بر موانع گرمایی و محدودیت‌های کووید که به تأمین‌کنندگان آن در منطقه جنوب غربی چین آسیب رسانده بود، افزایش دهد.

کارخانه Yibin، متعلق به شرکت CATL سازنده باتری، که عمدتاً پیل‌های باتری تسلا شانگهای را تأمین می‌کند مجبور شد در اواسط آگوست بخشی از فعالیت‌های خود را به دلیل سیاست‌های محلی صرفه‌جویی برق تعطیل کند.

با این وجود افزایش تولیدات به تسلا اجازه داد تا تحویل خودروهای برقی مدل 3 و مدل Y به مشتریان به ویژه در چین را تسریع ببخشد.

به گفته وب‌سایت چینی تسلا، این خودروساز زمان انتظار تحویل دو مدل پرفروش خود را به حداکثر 14 هفته در چین کاهش داد، در حالی که خریداران مدل Y دیفرانسیل عقب می‌توانند یک ماه پس از ثبت سفارش شاسی بلند خود را تحویل بگیرند.

انجمن CPCA در عین حال اعلام کرد که فروش کلی خودروهای سواری چین در ماه اوت با 28.4 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 1.9 میلیون دستگاه رسید.

منبع: رویترز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش تسلاهای چینی سه برابر شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است