Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
غول خودروسازی آلمان خبر داد؛

رشد فروش آنلاین محصولات تقلبی مرسدس بنز

دوشنبه | ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۹۷۴۲ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
مرسدس بنز اعلام کرد که در طول دو سال گذشته همزمان با همه‌گیری کرونا، پلتفرم‌های آنلاین و کانال‌های رسانه اجتماعی به بستری برای عرضه کالاهای تقلبی این شرکت تبدیل شده است.

به گزارش خودروپرس، این خودروساز اظهار داشت که تنها در سال گذشته 1.86 میلیون دستگاه محصول تقلبی مرسدس بنز مصادره شد که این رقم حدود شش درصد نسبت به سال 2020 افزایش یافته است.

مرسدس بنز اعلام کرد که جاعلان محصول از پلتفرم‌های آنلاین و کانال‌های اجتماعی برای عرضه کالاهای تقلبی استفاده می‌کنند.

این خودروساز افزود: "کالاهای تقلبی با یک آگهی بسیار کوتاه در پلتفرم‌های آنلاین قرار گرفته و با حمایت رسانه‌های اجتماعی به فروش می‌رسند. این محصولات نه تنها غیرقانونی هستند، بلکه خطرات ایمنی را برای کاربران جاده‌ای در پی دارند."

رناتا جونگو برونگر عضو هیئت مدیره مرسدس بنز اظهار داشت که صنعت کسب و کار محصولات تقلبی دارای ساختاری سازمان‌یافته است و اغلب سود بالاتری را نسبت به قاچاق دارو کسب می‌کند.

وی افزود: "ما در حال همکاری نزدیک با مقامات سراسر جهان هستیم تا این ساختارها را ریشه‌کن کرده و با تهدیدات امنیت جاده‌ای مقابله کنیم."

مرسدس بنز خاطرنشان کرد که گام‌هایی را برای تقویت تدابیر استراتژیک و عملیاتی علیه رواج کالاهای تقلبی در تراکنش‌های آنلاین به کار گرفته است: "کارشناسان محافظت از برند مرسدس می‌توانند با بررسی آفرهای مشکوک بر روی پلتفرم‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی، موارد تقلبی را شناسایی کنند."

البته تشخیص محصولات تقلبی از محصولات اصلی تنها به کمک قوه بینایی دشوار است، اما کیفیت محصولات تقلبی پایین بوده و حداقل الزامات قانونی را از لحاظ ایمنی برآورده نمی‌کنند.

برونگر گفت: "کارشناسان محافظت از برند شرکت به سرعت با مدل کسب و کار صنعت تقلبی‌سازی محصولات منطبق شده‌اند. در سال 2021 بیش از 126 هزار محصول تقلبی از پلتفرم‌های آنلاین حذف شد."

منبع: هندوستان تایمز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رشد فروش آنلاین محصولات تقلبی مرسدس بنز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است