Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

انتشار اولین آپدیت نرم‌افزاری برای پورشه تایکان

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۴ | کد خبر: CP- ۱۹۶۸۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
اگر شما یکی از 75 هزار نفری هستید که اقدام به خرید نخستین پورشه تمام الکتریکی کرده‌اید این خودروساز هدیه‌ای را برایتان در نظر گرفته است.

به گزارش خودروپرس، پورشه اعلام کرد که نخستین آپدیت نرم‌افزاری خود را به صورت رایگان برای کلیه مدل‌های تایکان عرضه می‌کند.

این بدان معنی است که خریداران تایکان صرفنظر از مدل، سن و وضعیت فعلی خودروی خود می‌توانند از آپدیت نرم‌افزاری استفاده کنند.

این آپدیت‌ها شامل بهبود میزان کارایی پیشرانه، مدیریت حرارتی باتری، فناوری داخل کابین و سایر عملکردهاست. شارژر داخلی 22 کیلوواتی نیز اخیراً در دسترس قرار گرفته، البته نه برای مشتریان کره جنوبی و کانادا.

طبق آپدیت جدید در حالت‌های رانندگی «Normal» و «Range» در مدل‌های چهار چرخ متحرک، موتور الکتریکی جلو در عملیات بار جزئی نظیر هنگام سوار شدن به خودرو و در حالت سکون تقریباً به طور کامل قطع می‌شود. این باعث کاهش تلفات کشش اصطکاکی و افزایش برد خودرو می‌شود.

در عین حال اکنون باتری تایکان می‌تواند با سرعت بیشتر و در محدوده وسیع‌تری از سطوح شارژ باتری حتی برای کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنند شارژ شود.

به روزرسانی‌های پیشرانه و حرارتی باتری برای مدل‌های 2020 و 2021 تایکان قابل اجرا هستند. مدل سال 2022 و مدل‌های جدیدتر نیز این آپدیت‌ها را قبول می‌کنند.

پورشه همچنین سیستم ParkAssist را بهبود بخشیده است. حسگرها در برد بیشتری کار می‌کنند، در حالی که فضاهای پارک کوچک‌تر در جستجوی مکان‌های پارکینگ موجود گنجانده شده است.

این خدمات برای همه مشتریان رایگان است اما از طریق یک نمایندگی پورشه نصب خواهد شد. مدت زمان نصب به وضعیت فعلی نرم‌افزار پورشه بستگی دارد و هر چه خودرو قدیمی‌تر با شد زمان بیشتری برای نصب به روزرسانی‌ها لازم است.

منبع: موتور وان

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

انتشار اولین آپدیت نرم‌افزاری برای پورشه تایکان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است