Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در استرالیا صورت می گیرد:

خاصه خرجی فورد برای تحقیقات و توسعه

یکشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۳۹ | کد خبر: CP- ۱۷۹۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فورد موتور بودجه امکانات طراحی در استرالیا را در سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۵۰ میلیون دلار استرالیا (۱۰۹ میلیون دلار) افزایش می دهد.
به گزارش کار پرس، فورد در بحبوحه کاهش تولید و محبوبیت رو به افول سدانهای این خودروساز در استرالیا، در اکتبر به ۹۱ سال تولید در این کشور خاتمه داد و کارخانه تولیدی در حومه ملبورن را تعطیل کرد.

این شرکت اکنون ۵۰۰ میلیون دلار استرالیا برای تحقیق و توسعه در سه سال آینده هزینه خواهد کرد. این شرکت ۴۵۰ میلیون دلار استرالیا در سال ۲۰۱۷ هزینه خواهد کرد که ۱۵۰ میلیون دلار استرالیا بیشتر از سال گذشته است و ۵۰ میلیون دلار استرالیا در مدت سه سال برای ارتقای تسهیلات طراحی و تست هزینه می کند.

تسهیلات طراحی فورد در استرالیا یکی از سه مرکز کلیدی این شرکت در سراسر جهان است که قادر به طراحی کامل خودرو است. دو مرکز دیگر این شرکت در دیترویت میشیگان و کلن آلمان هستند.

فورد در سال ۲۰۱۵ مجموعا ۶.۷ میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه در سراسر جهان هزینه کرد و قصد دارد ۲.۸ میلیارد دلار به منظور طراحی فناوری جدید استقراض کند.

این شرکت مانند خودروسازان دیگر آمریکا که خودروهای بزرگ تولید می کنند، از تغییر روند بازار غافلگیر شده و سعی می کند با شرایط جدید بازار وفق پیدا کند.

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز و تویوتا حرکت فورد را دنبال کرده و سال آینده خطوط تولید در این کشور را تعطیل خواهند کرد. این تصمیم در سال ۲۰۱۳ بدنبال افزایش نرخ برابری دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا که باعث گران شدن تولید در این کشور شد، گرفته شد.




منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خاصه خرجی فورد برای تحقیقات و توسعه

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است