Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در فصل نخست ۲۰۲۱؛

۳۱ درصد بازار جهانی باتری «EV»ها سهم کره جنوبی شد

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۷۵۲۳ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
سه تولیدکننده باتری خودروهای برقی (EVs) در کره جنوبی در مجموع 31 درصد بازار جهانی این محصولات را در فصل نخست سال 2021 تصاحب کردند.

به گزارش خودروپرس، سه شرکت تولیدکننده باتری خودروهای برقی (EVs) در کره جنوبی، 31 درصد بازار جهانی این محصولات در فصل نخست سال جاری را در اختیار گرفتند.

شرکت تحقیقات بازار «SNE» در گزارشی اعلام کرد: این سه تولیدکننده کره ای شامل «LG Energy Solution»، «Samsung SDI» و «SK Innovation» طی ماه های ژانویه تا مارس در مجموع معادل 47/8 گیگاوات ساعت از باتری های برقی را تأمین کردند.

هرچند فروش محصولات این شرکت ها همگام با تقاضای قوی خودروسازان بزرگ برای باتری خودروهای برقی رشد کرد اما مجموع سهم آنها نسبت به سال گذشته با توجه به تشدید رقابت از سمت رقبای چینی کاهش یافت.

سال گذشته این شرکت ها 37/8 درصد بازار جهانی را در اختیار داشتند که با توجه به افزایش حضور تولیدکنندگان چینی در بازار این سهم رو به کاهش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، شرکت «LG Energy Solution» که باتری مدل های برقی تسلا، فولکس واگن و فورد را تأمین می کند با 20/5 درصد سهم بازار طی مدت مذکور در جایگاه دوم ایستاد در حالی که شرکت چینی «CATL» با در اختیار گرفتن 31/5 درصد بازار جهانی جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

سهم بازاری دو سازنده دیگر کره ای یعنی «Samsung SDI» و «SK Innovation» نیز برابر با 5/2 درصد بود که آنها به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار داد.

شرکت SNE در این گزارش اعلام کرد: "با توجه به تغییرات سریع در فناوری باتری های برقی و رقابت فزاینده در این صنعت به نظر می رسد که باتری سازان کره ای رقابت را به بازیگران چینی واگذار کرده اند."

این مؤسسه خاطرنشان کرد: "با صدرنشینی CATL، باتری سازان چینی با سرعت وحشتناکی در حال بلعیدن بازار جهانی هستند و احتمالاً در آینده نزدیک رقابت شدیدتری را در بازار باتری EVها ایجاد خواهند کرد."

منبع: ETAuto

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۳۱ درصد بازار جهانی باتری «EV»ها سهم کره جنوبی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است