به گزارش کار پرس، این اقدام بیانگر تغییر استراتژی پرفروشترین خودروساز جهان است. به گزارش رویترز، اضافه شدن خودروهای برقی دارای برد مسافتی طولانی به محصولات تویوتا نشان میدهد این خودروساز از استراتژی ارتقای خودروهای برقی-بنزینی و خودروهای هیدروژنی بهعنوان جایگزین خودروهای متعارف، تغییر جهت داده است.
روزنامه نیکی بدون ذکر منبع خود اعلام کرد تویوتا در اوایل سال 2017 تیمی را بهمنظور توسعه خودروهای برقی تعیین خواهد کرد. این خودروها با یک بار شارژ میتوانند مسافت بیش از 300 کیلومتر را طی کنند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، این روزنامه همچنین گزارش داد تویوتا قصد دارد این خودروها را در سال 2020 در بازار ژاپن و بازارهای دیگری همچون کالیفرنیا و چین بهفروش برساند.
روزنامه نیکی بدون ذکر منبع خود اعلام کرد تویوتا در اوایل سال 2017 تیمی را بهمنظور توسعه خودروهای برقی تعیین خواهد کرد. این خودروها با یک بار شارژ میتوانند مسافت بیش از 300 کیلومتر را طی کنند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، این روزنامه همچنین گزارش داد تویوتا قصد دارد این خودروها را در سال 2020 در بازار ژاپن و بازارهای دیگری همچون کالیفرنیا و چین بهفروش برساند.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان