Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

قیمت و مشخصات هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۲۵۹۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
از آنجاکه عرضه خودروی جدید هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ از هفته جاری میلادی آغاز می‌شود، نحوه قیمت‌گذاری و بسیاری دیگر از جزئیات مربوط به آن نیز منتشر شده است.
به گزارش کارپرس، خودروی هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ یکی از محبوب‌ترین خودروهای ساخته شده توسط این خودروساز ژاپنی به شمار می‌رود که همواره با ارائه نسخه و مدل‌های مختلف توانسته نظر و رضایت خیل عظیمی از مشتریان و طرفدارانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

از جمله تغییر و تحولات جدیدی که در این خودرو نسبت به نسخه قبلی (مدل ۲۰۱۹) به وجود آمده است، می‌توان به معرفی نسخه هیبریدی و استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو بجای پیشرانه ۲.۴ لیتری قبلی اشاره کرد.

قیمت پایه این خودرو برای مدل دیفرانسیل جلو LX، معادل ۲۵ هزار و ۵۰ دلار است که نسبت به سال قبل شاهد یک افزایش ۶۰۰ دلاری بوده است. البته به عقیده هوندا، این افزایش قیمت ناچیز است و افزوده شدن قابلیت های جدید همچون پیشرانه قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر و همچنین اضافه شدن بسته ایمنی به‌صورت استاندارد موضوع افزایش قیمت را تحت الشعاع قرار می دهد.

قدرت پیشرانه این خودرو ۶ اسب بخار نسبت به نسخه قبلی بیشتر بوده و گشتاور ۲۴۴ نیوتن متری آن نیز دور وسیع تری دارد. ارزان ترین مدل چهارچرخ محرک این خودرو نیز قیمتی معادل ۲۹ هزار و ۶۰ دلار دارد.

از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به جلوپنجره مشکی، مه شکن‌های متفاوت و سه رنگ بدنه جدید، کنسول مرکزی بازطراحی شده با فضای ذخیره‌ای بیشتر و پورت‌های UDB، فرمان گرم شونده و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد.

همچنین عرضه نسخه هیبریدی این خودروی محبوب از اوایل سال آینده، احتمالا قیمت این شاسی بلند را افزایش داده و به مرز ۴۰ هزار دلار خواهد رساند. هنوز خبری از قیمت و مشخصات مدل هیبریدی هوندا CR-V منتشر نشده است اما این خودرو اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قیمت و مشخصات هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است