Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تخفیف ۵۰۰۰ دلاری برای مشتریان!

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۳ | کد خبر: CP- ۱۲۵۸۹ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت خودروسازی فورد به منظور افزایش فروش و سهم خود در بازار، به مشتریان خودروهای فورد اسکیپ ۲۰۱۹ تخفیفی معادل چهار هزار و ۷۸۰ دلاری قائل شده است.
به گزارش کارپرس، شرکت فورد که بدون شک یکی از بزرگترین و موفق‌ترین خودروسازان ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که برای مشتریانی که قصد خرید نقدی خودروهای فورد اسکیپ (Ford Scape) مدل ۲۰۱۹ را دارند، تخفیف های قابل توجهی در نظر گرفته است.

این در حالیست که نسل بعدی این خودرو یعنی فورد اسکیپ ۲۰۲۰ شش ماه پیش معرفی شد اما حالا به نظر می‌رسد که این خودروساز آمریکایی تصمیم گرفته است تا فروش خود را به حداکثر برساند.

این تخفیف عبارت است از: یک هدیه هزار دلاری نقدی، تخفیف ۲۷۵۰ دلاری مشتری، مبلغ ۵۰۰ دلار موجودی نمایندگی و ۵۰۰ دلار هم تخفیف برای انتخاب پکیج ظاهری اسپورت در تریم های SE/SEL.

این بدان معناست که مشتریان خودروی فورد اسکیپ ۲۰۱۹ SEL مجهز به پکیج ظاهری اسپورت قادر خواهند بود با کاهش قیمت محسوس و قابل توجهی نسبت به بهای اولیه ، این خودرو را خریداری کنند. بهای اولیه این خودرو ۳۱ هزار و ۴۸۰ دلار بود که با تخفیف این خودروساز، مشتریان می توانند آن را ۲۶ هزار و ۷۳۰ دلار خریداری و استفاده کنند.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تخفیف ۵۰۰۰ دلاری برای مشتریان!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است