فولکس واگن طرح تقویت برند پرچمدار خود را رونمایی کرد. فولکسواگن، غول خودروسازی آلمانی، از طرحی برای بیش از دو برابر کردن بازدهی برند پرچمدار فولکسواگن و افزایش درآمد حدود ۱۰میلیارد یورو (۵/ ۱۴میلیارد دلار سنگاپور) تا سال ۲۰۲۶ رونمایی کرد
شرکت سوئدی کامیونهای خودران برقی Einride انتظار دارد با همکاری با شرکت پستی پستنورد (PostNord) اسکاندیناوی، انتشار دیاکسیدکربن نروژ را در سه سال آینده تا ۲۱۰۰ تن کاهش دهد.
لکسوس، خودروساز لوکس ژاپنی، برای تقویت موقعیتش در بازار اروپا و آمریکای شمالی دو شاسیبلند جدید TX و LBX و نسل جدیدی از شاسیبلند GX به بازار عرضه کرده است.
یک نهاد دولتی روسیه اعلام کرد ۱۰۰درصد از سهام یک کارخانه تولید ترمزهای ضد قفل و سیستمهای دیگر برای خودروها را که قبلا متعلق به گروه فناوری آلمانی رابرت بوش بود خریداری کرده است.
فولکسواگن با اصلاح استراتژی قبلی خود در رابطه با حمل و نقل الکتریکی قصد دارد دست کم 80 درصد از کل فروش خود اروپا تا سال 2030 را به خودروهای الکتریکی اختصاص دهد.
تویوتاموتور اعلام کرد که باتریهای با کارآیی بالا، حالت جامد و فناوریهایی را برای بهبود برد و عملکرد و کاهش هزینههای خودروهای الکتریکی خود معرفی خواهد کرد.
وزارت سرمایهگذاری عربستان یادداشت تفاهمی به ارزش ۶/ ۵میلیارد دلار (۲۱میلیارد ریال عربستان) را با شرکت چینی «هیومن هورایزونز» متخصص در توسعه فناوریهای خودروهای هوشمند و تولید خودروهای برقی برای انجام پروژه مشترک تحقیق، توسعه، ساخت و فروش خودرو امضا کرد.