Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با آغاز فعالیت شرکت سلام تاکسی؛

سلامِ لشکر هیبریدی ها به ناوگان تاکسیرانی تهران

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۹ | کد خبر: CP- ۳۶۲۰ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
تویوتا پریوس هیبریدی که چند سالی است جای خود را در ناوگانهای تاکسیرانی دنیا باز کرده است با برنامه ریزی شرکت تازه تاسیس سلام تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تهران نیز ورود خواهد کرد.

به گزارش کارپرس، شرکت سلام تاکسی دیروز (شنبه 28مرداد96) در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه ضمن تشریح برنامه های خود از ورود سه هزار تاکسی هیبریدی تویوتا پریوس به ناوگان تاکسیرانی تهران خبر داد.

salam taxi03

مهندس علی خامس متین مدیر عامل شرکت سلام تاکسی با اعلام خبر فوق، توجه به ضرورت های محیط زیستی، کاهش مصرف سوخت، همسویی با تکنولوژی های روز دنیا و بستر سازی مناسب در حمل و نقل شهری را از مهمترین اهداف شرکت سلام تاکسی بر شمرد و افزود از ابتدای سال 96 تا کنون حدود 110 دستگاه تویوتا هیبریدی پریوس وارد ناوگان کرده ایم که این تعداد تا پایان سال 96 به 500 دستگاه خواهد رسید.

یک سفر لاکچری و دوستدار محیط زیست
مدیرعامل سلام تاکسی تاکید می کند اولویت اصلی این شرکت احترام به مسافر است و همین موضوع باعث شده است نهایت دقت در انتخاب رانندگان صورت بگیرد. رانندگان این شرکت تحت آموزش های ویژه ای برای کسب حداکثری اصول مشتری مداری قرار می گیرند. همچنین این شرکت یکی از بروز ترین خودروهای پاک دنیا را وارد ناوگان خود کرده است تا سفری لاکچری و در عین حال پاک را برای مسافران خود به ارمغان بیاورد.

salam taxi01

تویوتا پریوس هیبریدی خودرویی دوگانه با دو موتور الکتریکی و بنزینی است که به گفته ی مدیران سلام تاکسی مصرف سوخت ترکیبی آن کمتر از 4 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این خودرو در وضعیت رانندگی شهری بیشتر به موتور الکتریکی خود متکی است و تنها در شرایط خاص که نیاز به رانندگی پر فشار بوده و یا باتری های خودرو نیاز به شارژ داشته باشد از موتور بنزینی خود استفاده خواهد کرد.

تسهیلات ساده و یارانه بلاعوض برای رانندگان
علی خامس متین در خصوص نحوه ی واگذاری خودروهای مذکور تصریح کرد خودروهای تویوتا پریوس این شرکت با قیمت مصوب 155 میلیون تومان عرضه می شود که از این مبلغ 30 میلیون تومان بصورت یارانه ی بلاعوض توسط شهرداری تهران و از مبلغ باقیمانده نیز تا سقف 70 درصد تسهیلات توسط بانک عامل پرداخت می شود.  بنا بر این متقاضیان می توانند با پرداخت حداقل مبلغی در حدود 37 میلیون تومان به عنوان آورده یک دستگاه تویوتا پریوس تحویل بگیرند.

salam taxi02

همچنین امیرحسین خامس متین قائم مقام سلام تاکسی در خصوص نحوه ی ارائه ی تسهیلات تاکید کرد این شرکت در تعامل با بانک عامل سعی کرده است شرایط اعطای تسهیلات را به شکل حداکثری ساده کند و از رو تسهیلات مذکور با سود مصوب 18 درصدی بانک مرکزی با بازپرداخت 4 ساله و بدون نیاز به ارائه ی وثیقه و تنها با در رهن قرار گرفتن سند خودرو و ضمانت ضربدری رانندگان قابل عرضه خواهد بود.

به گفته ی قائم مقام سلام تاکسی، خودرو بلافاصله پس از انجام مراحل مالی آماده تحویل بوده و طی زمان حدودی یک هفته برای اخذ مجوز رانندگی از سازمان تاکسیرانی تنها وقفه ای است که در تحویل خودروی خریداری شده وجود دارد.

خودروهای ارائه شده توسط این شرکت از 5 سال گارانتی کلی و 7 سال گارانتی باتری برخوردار خواهند بود که توسط شرکت ایرتویا پشتیبانی می شود.

رقابت، تهدید ها و فرصت ها
مدیران سلام تاکسی اعتقاد دارند بازار کار آنها دارای رقیب بلقوه ای نیست!  بطوری که مدیرعامل این شرکت تاکید می کند این شرکت در حال حاضر در تهران رقیبی ندارد.  وی خودروهای موسوم به تاکسی اینترنتی را قابل قیاس با تاکسی های شرکت خود نمی داند و تاکید می کند خدمات ارائه شده توسط سلام تاکسی به تحقق سفری لوکس منجر می شود در حالیکه تاکسی های اینترنتی در حالت vip نیز از وجود چنین ویژگی بی بهره هستند.

salam taxi04

خامس متین همچنین از ایجاد مرکز تلفنی با شماره 4 رقمی 1854 و آماده سازی راهکارهای ارتباطی موبایلی در بستر ربات تلگرام خبر داده و  تاکید می کند هم اکنون با توجه تعداد خودروهایی که وارد ناوگان شده از بسترهای ارتباطی استفاده نخواهند کرد و به محض عبور تعداد خودروهای فعال از عدد 300 دستگاه ربات تلگرامی این شرکت در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سفر با سلام تاکسی چقدر آب می خورد؟!
مدیر عامل سلام تاکسی تاکید می کند تعرفه خدمات این شرکت بر اساس مصوبه شورای شهر تهران + 40 درصد به عنوان تاکسی VIP تنظیم شده است، بطوری که هزینه های سفر بر اساس تاکسی متر و با ورودی 9000 تومان برای فرودگاه و ورودی 5000 تومان برای داخل شهر محاسبه می شود.  بنا براین به نظر می رسد بصورت میانگین برای یک سفر درون شهری از فرودگاه مهرآباد مبلغی در حدود 30 تا 35 هزار تومان قابل پرداخت خواهد بود که البته با توجه به خودروی تویوتا پریوس و خدمات سفر ارائه شده هزینه ای قابل قبول بشمار می شود.

 

کارپرس بزودی روایتی از یک سفر کوتاه با این خودرو را منتشر خواهد کرد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سلامِ لشکر هیبریدی ها به ناوگان تاکسیرانی تهران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است