Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
همزمان با جایگزینی چهل هزارمین تاکسی؛

کاروان تاکسی های ایران خودرو به تاکسیرانی پیوست

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۴ | کد خبر: CP- ۲۰۷۹ | سرویس: آلودگی هوا و محیط زیست
کارپرس:
امروز طی مراسمی در ساپکو به مناسبت جایگزینی چهل هزارمین تاکسی فرسوده، کاروانی از تاکسی های صفر کیلومتر ایران خودرو به ناوگان تاکسیرانی پیوستند.

به گزارش کارپرس، طی مراسمی که با حضور مقامات رسمی کشور در سالن اجتماعات شرکت ساپکو برگزار شد چهل هزارمین تاکسی صفر کیلومتر ایران خودرو به همراه کاروانی از تاکسی های صفر کیلومتر به ناوگان تاکسیرانی وارد و جایگزین تاکسی های فرسوده شد.

 

تماشا کنید:

{yendifplayer videoid=26}

لطفا پس از کلیک روی آیکون   تحمل کنید تا ویدئو بصورت کامل بارگیری شود

 

برمبناي اين گزارش، با اجراي اين طرح كه از سوي دولت به گروه صنعتي ايران خودرو به عنوان تامين كننده اصلي خودرو در طرح نوسازي ناوگان حمل و نقل درون شهري محول شده، بيش از 9هزار و 500 دستگاه تاكسي فرسوده در شهر تهران و حدود 30هزار و 500 تاكسي فرسود در ساير شهرهاي ايران جايگزين و نوسازي شده است.

tmp 14649 IMG 20170128 110036 2107024581

اين گزارش مي افزايد، منافع حاصل از کاهش مصرف سوخت در قالب جایگزینی40 هزار تاکسی فرسوده ازآغاز اجرای طرح تا کنون و بر مبنای قیمت های جهانی در حدود 1510 میلیارد ریال بوده است. همچنین کاهش مصرف 28 میلیون لیتر بنزین،52 میلیون متر مکعب گاز، کاهش ارزبری، افزایش اشتغال، بهبود عملکرد خودروها، ارتقاء ضریب ایمنی خودروها در راستای ارتقا بر اساس استانداردهای اجباری،کاهش 96 هزار تنی آلاینده ها شامل مونوکسید کربن، هیدرو کربن ها و اکسیدهای نیتروژن از محاسن  این طرح ملی به شمار می آید.

tmp 14649 IMG 20170128 110034 425023510

از ویژگی‌های منحصر به فرد این طرح رعایت منافع دارندگان خودرو تاکسی به عنوان بخشی از شهروندان زحمتکش جامعه بوده كه بر اساس آن تلاش شده است تا با مدیریت حساب‌شده و برنامه‌ریزی منظم، وقفه‌ای در تامین معیشت این قشر از جامعه ایجاد نشود. در طرح كليدبه كليد رانندگان و مالكان تاكسي مي‌توانند تا لحظه دريافت خودروی جديد، تاكسي قبلي خود را در اختيار داشته و از آن استفاده كنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کاروان تاکسی های ایران خودرو به تاکسیرانی پیوست

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است