امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

سه شنبه 94/10/08 | ساعت: 20:39 | کد خبر: 9059 | سرویس: ویژه کارپرس | ©
پست الکترونیک
چاپ

برند لاکچری آئودی پیشتر هم وارد ایران شده، اما در قد و قواره ای کوچک که البته حواشی زیادی را نیز رقم زده است. اما گویا این بار فرق می کند! آئودی این بار با همت رامک خودرو بشکلی در ایران رخ نمایی کرد که هیچ یک از برند های خارجی صنعت خودروی جهان، تاکنون نتوانسته اند حداقل در گام نخست یعنی رونمایی خودرو اشان در ایران اینگونه عمل کنند.

به گزارش کار پرس، برند آئودی بواسطه ی سنگ تمامی که رامک خودرو گذاشته بود در شبی ویژه با در نظر گرفتن فضایی با طراحی مناسب که امکان حرکت خودروها را با تعداد قابل توجه 9 خودرو ایجاده کرده بود توانست معیار رونمایی خودروها در ایران را تغییر دهد. این بار همچون گذشته نبود که یک خودرو ثابت باشد و با کمی نور افکتیو و یک پرده برداری و اندکی تشویق رونمایی تمام شود. دیشب در برج میلاد 9 خودرو گران قیمت از برند لاکچری آئودی با تکنیک موشن شو و با به حرکت درآمدن تک تک خودروها توام با ارائه ی توضیحات از سوی عقیل مصطفایی به عنوان مجری فنی در کنار اجرای زیبا  و با  ظرافت رضا رشید پور رونمایی شد و 400 مخاطب حاظر در سالن به روشی متفاوت شاهد این مراسم بودند.

رامک خودرو که مدتی است با خرید سهام شرکت پاسارگاد توانسته است امکان واردات این برند را از آن خود کند با رونمایی متفاوتی که به نمایش گذاشت سعی کرد بر این نکته تاکید کند که قصد دارد فروش و خدمات پس از فروش این برند معتبر را بشکل جدی در دستور کار قرار دهد و به همین جهت در چند روز آینده  شو روم اختصاصی آئودی را نیز در تهران افتتاح خواهد کرد.

نکته ی جالب دیگری که در مراسم شب رونمایی آئودی به چشم آمد طراحی سالن از اِلِمان های مورد توجه آئودی است. نقش جاده بر دیواره های سالن که به نمایشگر ال ای دی روان مجهز شده و تداعی حرکت در جاده را می کرد یکی از چندین اِلِمانی است که در اکثر شو روم های آئودی در دنیا دیده می شود.

استفاده از چمن مصنوعی و به نوعی تبدیل استیج برنامه به یک زمین فوتبال نیز توانست بخوبی اشاره ای به علاقه مندی آئودی به دنیای فوتبال کرده باشد و این توجه در انتهای برنامه با حضور مهدی حب درویش رکورد دار رشته  روپایی که توانسته است نام خود را در کتاب گینس به ثبت برساند به نهایت خود رسید.

حضور چشمگیر هنرمندان بخصوص جمشید مشایخی عطر و بوی این برنامه را تغییر داد تا آنجا که به میمنت و مبارکی شب میلاد رسول اکرم اسلام (ص) استاد جمشید مشایخی بخاطر یک عمر تلاش هنری از سوی گروه صنعتی رامک خودرو مورد تقدیر قرار گرفت.

شب رونمایی آئودی با معرفی 9 خودرو از این برند یعنی آئودی a4 saloon آئودی   a5 coupe آئودی a5 sportback   آئودی a5 cabriolet آئودی  a6 saloon  آئودی q3  آئودی q5  آئودی  TT coupe و در نهایت با پرده برداری از آئودی  TT roadster کار خود را به سرانجام رساند.

در پایان نیز میهمانان این آئین فرصت لمس و دموی این خودروها را  پس از ورود جمعی همه ی خودروها به سالن بدست آورند و در نهایت آئین شب رونمایی آئودی در ایران با صرف شام در رستوران گردان برج میلاد پایان یافت.


https://goo.gl/2m8LwD


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

نظرات  

0 #1 ماشين باز 1394-10-09 01:10
عجب كارگردان موفقي داشته اجراءاونم تواين سطح درايران واقعا عالي
نقل قول

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی