امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

چهارشنبه 94/02/30 | ساعت: 08:48 | کد خبر: 7950 | سرویس: خودروهای جدید | ©
پست الکترونیک
چاپ

«G6M V10 Hurricane CS Ultimate» نام محصول جدید تیونر نام آشنا و با سابقه صنعت خودرو یعنی جی- پاور (G-Power) است که با جراحی سنگین بر روی ظاهر و تقویت فوق العاده پیشرانه ب.ام.و M6، این محصول را تبدیل به خودرویی کاملاً متفاوت از کمپانی ب.ام.و کرده که می‌توان از آن به عنوان خودرویی کاملاً جدید یاد کرد.

به گزارش کار پرس،در طراحی بدنه خودرو، چراغ های جلو، جلوپنجره فیبرکربنی، سپر جلو، گلگیرها، کاپوت، رینگ ها، چراغ های عقب، سپر عقب یا اصلا ساده تر کل قطعات خودرو پیاده شده و به جای آن ها قطعات اختصاصی جی- پاور نصب شده است و تا جایی پیش رفته که بدون نام بردن هویت اصلی این خودرو، اصلاً متوجه مدل اصلی آن نخواهید شد.

چراغ های جلو با قابی جدید از نو طراحی شده، جلوپنجره کلیوی شکل ب.ام.و از فیبرکربن ساخته شده، سپر جلو با ورودی های اصلاح شده بر روی آن بروزرسانی شده، قوس گلگیرها برای پوشش بهتر لاستیک های پهن جی- پاور حجیم تر از قبل شده و کاپوت خودرو هم با دو هود بزرگ و خطوطی برجسته بر روی موتور قرار گرفته است.

عقب خودرو را هم اگر نگاهی بیاندازید، متوجه باله بزرگ فیبرکربنی و خروجی های تیتانیومی اگزوز خواهید شد که چهره ای تماشایی را به نمایش گذاشته است.

حداکثر گشتاور 1001 اسب بخاری (736 کیلووات) و نهایت گشتاور 900 نیوتن متری هم حاصل بروزرسانی های صورت گرفته بر روی ECU موتور و همچنین نصب یک توربوشارژر بسیار بزرگ بر روی موتور 5 لیتری 10 سیلندر است که به طور حتم شتابی کمتر از 4 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 350 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ثبت خواهد رساند.




منبع: جام جم
https://goo.gl/w8FsUR


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی