امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

یکشنبه 92/09/10 | ساعت: 09:51 | کد خبر: 5116 | سرویس: تکنولوژی های جدید | ©
پست الکترونیک
چاپ

بي ام و اولين خودروي الكتريكي خود را در مدل i3 توليد كرده است.

به گزارش کار پرس، I3 از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل دیگر  بي ام و مدل i8 است. شاسی آن با استفاده از فناوري CFRP طراحي و ساخته شده است.

باتری ارزان قیمت لیتیوم این خودرو که مانند مدلهای سلول سوختی مرسدس در کف خودرو جاسازی گردیده اند میتواند شعاع حرکتی معادل 120 تا 160 کیلومتر را به این خودرو بدهد. البته شارژ کامل این باتری توسط یک سوکت استاندارد 6 ساعت به طول می انجامد که البته میتوان با یک سوکت شارژ سریع در مدت 1 ساعت  80 درصد باطری این خودرو را شارژ نمايد. این باطری با قیمت ارزانش میتواند تا حدی قیمت بالای شاسی جنس آلمینیوم و فیبر کربن آن را جبران نماید.
Bmw E 3

خودرويي كاملا خوش تركيب و شهري است بطوريكه طول آن با يك فوت كاهش از سري يك و ارتفاع بيشتر آن از سري ايكس 1 و فاصله كاملا مناسب ميان صندلي ها سعي نموده تا راحتي بيشتري براي مشتريان خود فراهم كند. چراغ هاي اين خودرو داراي سيستم هشداردهنده مه و باران است كه در شرايط بد آب و هوايي امكان بررسي بيشتر اطراف جاده را براي راننده فراهم مي كند.
Bmw E 2

نكته جالب اين خودرو ، الكتريكي بودن آن است. مدل i3 اولين سري خودرو الكتريكي توليد شده در شركت خودروسازي بي ام و مي باشد كه جذابيت رانندگي با آن را دوچندان مي كند. از نظر اقتصادي مقرون به صرفه بوده و با توجه به هزينه هاي سنگين سوخت ، مدل و اندازه اين خودرو براي حمل و نقل در شهر، مشتريان را بيشتر ترغيب به استفاده از اين مدل مي كند. قيمت اين مدل 41.350 دلار عنوان شده است.
Bmw E 1
https://goo.gl/bDkqfr


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی