امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

شنبه 94/03/23 | ساعت: 08:31 | کد خبر: 8084 | سرویس: خودروهای جدید | ©
پست الکترونیک
چاپ

شاسی بلند جدید تیگو 5 در نمایشگاه چری در امارات متحده عربی رونمایی شد و تور خاورمیانه‌ای معرفی این خودرو آغاز شد.

به گزارش کار پرس، در این مراسم که با حضور مشتریان اماراتی و جمعی از اهالی مطبوعات برگزار شد، چری اعلام کرد دو مدل دیگر تیگو 5 را عرضه خواهد کرد که هر دو مجهز به موتور DVVT و گیربکس 7CVT هستند.

این خودرو در تست تصادف که تحت برنامه ایمنی C-NCAP چین انجام شد، مدل پنج ستاره شد و از زمانیکه در اواخر سال 2013 به بازار عرضه شد، در میان سایر شاسی بلندهای دیگر این بخش به دلیل کیفیت عالی و پیکربندی فنی مشتری پسند غوغا کرده است و بیش از 100 هزار خریدار جهانی این خودرو با گذشت بیش از یک سال از ورود این خودرو به بازار، زبان به تمجید آن گشوده اند.

تیگو 5 که از سوی بزرگترین طراحان خودروی جهان از خودروسازانی مانند پورشه و مرسدس بنز ساخته شده و در ساخت آن از آب الهام گرفته شده است، استایل جذاب و مد روزی دارد.

این خودروی شاسی بلند امکانات کاربرپسندی مانند یک دکمه استارت و ورود بدون کلید دارد و مدل بسیار مجهز آن امکاناتی مانند تهویه هوای اتوماتیک و کنترل کروز دارد که آن را در میان مدلهای مشابه متمایز می‌سازد.

Tiggo5
تیگو 5 در راستای استراتژی کیفیت بالای نسل جدید خودروها، تست قابلیت اطمینان جاده ای را با طی مسافت 2.8 میلیون کیلومتر گذرانده و در طول تحقیقات و توسعه، 100 هزار ساعت تست قابلیت اطمینان صندلی داشته است. چری در آینده مدلهای بهتری را راه اندازی خواهد کرد و به توسعه همزمان و راه اندازی همزمان دست پیدا می‌کند.


منبع: ایسنا
https://goo.gl/ZEzkTH


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی