دوشنبه 94/12/17 |
ساعت: 07:28 |
کد خبر: 9382 |
سرویس: ملی | ©
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو گفت: سایپاکارت طلایی که در نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو رونمایی شد، بیانگر رویکرد سایپایدک به ارائه خدمات جدید به مشتریان و توجه به نیازهای آنان است.
- اولین نگارش در یکشنبه, 16 اسفند 1394 21:58
- نگارش یافته توسط خوش چهره
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، عباسعلی غیاثی در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو با بیان این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات از طریق بستههای تعریف شده، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب میکند و در واقع مشتری انتظار دارد هنگام مراجعه به نمایندگی مجموعهای از خدمات مورد نیاز را دریافت کند. امروزه سلیقه مشتریان از دریافت خدمات صرفا تعمیرگاهی عبور کرده و ارائه خدمات جانبی نوعی امنیت خاطر برای آنها ایجاد میکند.
غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارتهای خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آیندهنگر است.
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.
غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارتهای خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آیندهنگر است.
دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.
https://goo.gl/n639bW
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.