امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

آخرین اخبار

پربیننده های هفته


دوشنبه 94/12/17 | ساعت: 07:28 | کد خبر: 9382 | سرویس: ملی | ©
پست الکترونیک
چاپ

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: سایپاکارت طلایی که در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد، بیانگر رویکرد سایپایدک به ارائه خدمات جدید به مشتریان و توجه به نیازهای آنان است.

به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، عباسعلی غیاثی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو با بیان این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات از طریق بسته‌های تعریف شده، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب می‌کند و در واقع مشتری انتظار دارد هنگام مراجعه به نمایندگی مجموعه‌ای از خدمات مورد نیاز را دریافت کند. امروزه سلیقه مشتریان از دریافت خدمات صرفا تعمیرگاهی عبور کرده و ارائه خدمات جانبی نوعی امنیت خاطر برای آنها ایجاد می‌کند.

غیاثی اظهار داشت: روند رو به رشد کارت‌های خدمات سایپا از کارت نارنجی به سایپاکارت طلایی بیانگر این مساله است که ارائه خدمات نوین در سایپایدک یک برنامه جامع و آینده‌نگر است.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو تاکید کرد: جلب رضایت مشتری برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از راههای جلب رضایت مشتری، تعریف خدمات جدید و کاربردی برای آنهاست که سایپایدک در این زمینه پیشتاز بوده است.

 

 




https://goo.gl/n639bW


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی