امروز: چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

آخرین اخبار

پربیننده های هفته


شنبه 94/12/15 | ساعت: 01:32 | کد خبر: 9366 | سرویس: ملی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رییس جمهور گفت: سیاست دولت یازدهم این است که صنعت خودرو خصوصی و در اختیار مردم باشد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دکتر حسن روحانی در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو با بیان این مطلب افزود: دولت مدیر خوبی در صنعت و اقتصاد نیست و ما معتقدیم صنعت خودرو باید بطور کامل خصوصی سازی و رقابتی شود.

وی ادامه داد: دولت منطق بستن دروازه ها را نمی پسندد. برای دولت، خواسته و منافع مردم در اولویت است.

رییس جمهور گفت : دولت با ارائه تسهیلات به مردم، مسیر تقاضا برای خودرو را در شرایط رکود باز کرد. دولت خود را ملزم به تامین رضایت مردم می داند و همواره با روش های مختلفی از صنعت خودروسازی حمایت کرده است . اما حمایت دولت نمی تواند نامحدود باشد. صنعت ما باید از کیفیت لازم برخوردار باشد و حمایت بی حد و حصر یعنی خارج کردن یک صنعت از گردونه رقابت که این به معنای پایین آمدن کیفیت و بالا رفتن قیمت است.

دکتر روحانی با تاکید بر اهمیت رعایت مسایل محیط زیست در تولید خودرو، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم هر خودرویی را با هر کیفیتی تولید کنیم. مساله محیط زیست باید در صنعت و بخش های مختلف صنعت رعایت شود اما از طرفی هم نمی توانیم بخاطر محیط زیست از صنعت خودرو صرف نظر کنیم.

وی افزود : باید با خودروسازان مطرح جهانی مشارکت کنیم تا سریعتر به نقطه مطلوب برسیم. ما با خودروسازان به شرطی مشارکت می کنیم که قطعه سازان در صحنه جهانی حضور داشته باشند و بخشی از بازار خارجی خود را به ما اختصاص دهند. ما از خودروسازان خارجی استقبال می کنیم برای اینکه در طرح های آینده مشارکت داشته باشیم.

https://goo.gl/jv3tvk


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی