امروز: پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403 |
آخرین بروز رسانی: 30-4-1397 / 12:32:09

آخرین اخبار

پربیننده های هفته


پنج شنبه 94/12/20 | ساعت: 08:08 | کد خبر: 9401 | سرویس: ملی | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرعامل شرکت بهمن موتور از مذاکرات این شرکت با چند خودروساز خارجی خبر داد و اضافه کرد: این گفت وگوها تا دو سه ماه آینده نهایی می شود.

به گزارش کار پرس،«حمیدرضا داود زاده» امروز(چهارشنبه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید شرکت بهمن موتور گفت: در حال حاضر شرکت بهمن موتور با شرکت های خودروساز مزدا (MAZDA)، ایسوزو (ISUZU) و اف.ای.دبلیو(FAW) همکاری دارد که برای محصولات جدید مذاکراتی با برخی از این خودروسازان در حال انجام است.

شرکت بهمن موتور متعلق به گروه بهمن (سهامی عام)، به عنوان شرکت بنیادین و یکی از شرکت های تولید خودرو در کشور است که ماموریت آن، تولید و مونتاژ خودروهای سواری مزدا2، مزدا3 ، سواری آسا B50، وانت مزداکارا (تک کابین و دو کابین مزدا)، وانت لوکس (تک کابین و دو کابین/ دو دیفرانسیل کاپرا) و مینی تراک است.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور در پاسخ به پرسش ایرنا در مورد میزان داخلی سازی خودروهای این شرکت گفت: سهم تولید داخل در همه خودروهای شرکت بهمن موتور بیش از 20 درصد است. در حال حاضر مزدا3 با داخلی سازی بالای 20 درصد تولید می شود و وانت کارا نیز 100 تولید داخلی است.

وی اضافه کرد: تولید شرکت بهمن موتور امسال نسبت به پارسال 60 درصد افزایش داشته و پیش بینی می کنیم سال آینده نیز افزایش 40 درصدی تولید داشته باشیم.

داودزاده با بیان اینکه شرکت بهمن موتور امسال 17 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است گفت: این رقم سال آینده به 22 هزار دستگاه می رسد.


منبع: ایرنا
https://goo.gl/Keayqg


----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.
مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده ی کاربران می باشد و کار پرس نظرات حاوی تهمت، افترا یا الفاظ رکیک را منتشر نخواهد کرد.


کد امنیتی
تازه سازی