Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سراتو آپشنال ۹۸.۹۰۰ قیمت خورد

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۵ | کد خبر: CP- ۲۴۱۰ | سرویس: قیمت خودرو
کارپرس:
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت تمام شده خودرو سراتو آپشن در حدود 104 میلیون تومان برآورد شده که با مساعدت مدیرعامل گروه قیمت نهایی آن 98 میلیون و 990 هزار تومان اعلام شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، در مراسم آغاز تولید سراتو آپشنال به صورت رسمی در خط تولید این خودرو دکتر رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در قرارداد اولیه با شرکت کیا جهت تولید به دلیل اعمال تحریم ها امکان تولید آپشنال خودرو سراتو میسر نشد.

وی افزود: آمار فروش خودرو سراتو اولیه در حدود 14 هزار خودرو در مقابل حدود 900 خودرو وارداتی می باشد که نشانگر موفقیت فروش این خودرو در بازار ایران است و قطعا با تجهیز این خودرو آمار فروش بسیار مطلوب تر خواهد شد.
معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: این خودرو با آپشن های نصب شده بسیار مناسب گردیده و در حدود 14 میلیون تجهیزات جدید به آن اضافه شده است و به عبارتی این خودرو جدید از نظر مهندسی، کیفیت و شرایط تولید بسیار متفاوت و همچنین بهترین شرایط گارانتی و ارائه خدمات را خواهد داشت.

تقی زاده ضمن اشاره به اینکه در چند سال اخیر در گروه سایپا شاهد محصولات بی رقیب به لحاظ فروش در بازار بوده ایم تصریح کرد: این خودرو تنها محصولی خواهد بود که با این قدرت و توان موتور و تجهیزات آپشن با این نرخ رقابتی عرضه می شود.
وی گفت: قیمت تمام شده این خودرو در حدود 104 میلیون تومان برآورد شده که با مساعدت مدیرعامل گروه قیمت نهایی آن 98 میلیون و 990 هزار تومان اعلام شده است.
معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: مزیت اصلی در فروش محصولات گروه سایپا در مقابل رقبا بهره بردن از شبکه پر قدرت نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش بوده و بر همین اساس و برای نگهداشتن این شرایط خوب در سال آینده در فکر ایجاد روش های جدید در عملکردها و فعالیت ها هستیم.

وی گفت: خوشبختانه در پایان سال جاری شرایط بسیار مناسبی از جهت تعهدات ایجاد شده و عرضه محصولات داریم و تعهد عقب افتاده نداریم و برای آخر سال شرایط فروش فوری و تعهدی خواهیم داشت.

همچنین در این مراسم پرویز آفتاب سوار معاون مهندسی گروه سایپا در خصوص خودرو سراتو آپشنال گفت: پروژه سراتو آپشنال بر اساس نظر سنجی انجام شده از مشتریان در دستور کار قرار گرفت و آپشن های مورد نظربا توجه به اهمیت آنها از نظر مشتریان و همچنین ایجاد راحتی و آرامش برای مشتریان انتخاب شد که منجر به تغییرات عمده ای در این محصول شده است.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه در خصوص تغییرات مورد نیاز در پک های CKD و همچنین تغییرات فیکسچرهای خط تولید، آپشن های مذکور در تیرماه 95 با شرکت کیا موتورز نهایی و با توجه به زمان مورد نیاز جهت انجام فعالیت های پروژه، تاریخ شروع تولید انبوه ابتدای اسفند 95 تعیین شد.

آفتاب سوار گفت: با تغییراتی که در این مدت در خط تولید سراتو انجام شد تولید اولین نمونه ها مطابق برنامه زمانبندی امروز به صورت رسمی آغاز شده است .

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در این خودرو گفت: خودرو جدید مجهز به سانروف، سیستم تعویض دنده روی فرمان، استارت اتومات(Smart key)، GPS، صندلی روکش چرم، سنسور دید عقب، جلو آمپر جدید و ... است که با تایید شرکت مادر و با بهترین کیفیت توسط شرکت سایپا تولید می شود.

معاون مهندسی سایپا با اشاره به اینکه آپشن های مذکور بر اساس درخواست های مشتریان انتخاب شده افزود: با توجه به شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده گروه سایپا، سراتو تولید داخل نسبت به مدل وارداتی در شرایط مناسب تری عرضه می شود که با برنامه های در پیش، این شرایط در وضعیت ایده آل قرار خواهد گرفت و مطمئنا نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا کمک کنندگان واقعی برای فروش بهتر این خودرو جدید در بازار هستند.

وی گفت: خودرو سراتو در دو مدل 1600 و 2000 با نسبت 20 به 80 تولید می شود و طبق نیاز بازار در سال 96 با افزایش رشد صد در صدی به تعداد 30 هزار دستگاه به تولید خواهد رسید که در این خصوص با شرکت کیاموتورز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان - A bayat

    گزارش

    با عرض سلام و خسته نباشید.بسیار عالیست،انشاالله که در کارتون موفق و موید باشید و با حمایت هموطنان عزیزمان از این برند باعث رشد و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان باشیم و همینطور این شرکتها با بکار گرفتن نیروهای متخصص و متعهد کشورمان باعث اشتغالزایی جوانانمان و همچنین باعث از بین رفتن رکود و تورم در کشور عزیزمان باشیم و به همین ترتیب باعث ریشه کنی فقر و بیکاری و سرافرازی و سربلندی مملکت عزیزمان باشیم تا اینکه روزی فرا رسد که هیچ نیازی به کشورهای دیگر و استکبار نداشته باشیم.به امید موفقيت و سربلندی و تلاش برای چنین روزهایی.موفق و موید باشید.

شما اکنون از مطلب: "

سراتو آپشنال ۹۸.۹۰۰ قیمت خورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است