Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

قفل پدال امن تر است یا قفل فرمان؟!

چهارشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۷ | کد خبر: CP- ۶۱۴۲ | سرویس: تعمیر و نگهداری خودرو
کارپرس:
شاید شما هم برای بالا رفتن امنیت خودرو خود به کلیدسازان مراجعه کرده باشید و حتی با ورود به انواع سایت کلیدسازی شبانه روزی یا سایت کلیدسازی سیار به این سوال مواجه شده باشید که آیا قفل فرمان بهتر است یا قفل پدال.
به گزارش کار پرس، در این مقاله به صورت مفصل می خواهیم به شما وسایلی را معرفی کنیم که بتوانید امنیت خودرو خود را بالا ببرید. و به صورت کاملا دقیق مزایای استفاده قفل پدال نسبت به قفل فرمان برای شما توضیح می دهیم.

تاخیر انداختن در سرقت ماشین

به واقع باید به شما بگوییم که خرید قفل فرمان و قفل پدال به این معنا نیست که به هیچ وجه سارقان نتوانند خودرو شما را بدزدند. حتی امروزه نصب انواع دزدگیر خودرو راه اطمینانی برای جلوگیری از سرقت خودرو نیست. اما به واقع این وسایل به نوعی زمان سرقت را زیاد می کند تا بتوانید سریعا خود را به ماشین برسانید.

مزیت قفل پدال

ghofl01

به گفته فروشندگان وسایل جانبی خودرو قفل فرمان کاملا قابل باز کردن است و تنها با کندن غربیلک فرمان و جایگزین کردن غربیلک دیگر به جای آن می توان قفل فرمان را باز کرد. اما به واقع از این جهت می گویند که قفل پدال بهتر است چون که سارق مجبور است بنشیند و دید کافی نسبت به بیرون ماشین ندارد تا در صورت آمادن صاحب ماشین سریعا فرار کند و تنها مزیت دیگر آن به تاخیر افتادن باز کردن قفل پدال است.

نحوه بستن قفل پدال

ghofl02

ghofl03

باید به شما بگوییم که انواع قفل پدال وجود دارد که بستن آن خیلی راحت است اما برخی از قفل پدال های خوب وجود دارد که همزمان هم به پدال بسته می شود و هم یک سر به فرمان که آنها خیلی محکم و کارآمد هستند.

خرید ردیاب خودرو

ghofl04

تنها وسیله ای که می تواند به شما کمک کند که ماشین خود را برگردانید نصب ردیاب خودرو است. به واقع با قفل پدال و قفل فرمان و نصب دزدگیر سارقان کوتاه نمی آیند فقط شما می توانید با نصب ردیاب خودرو باعث شود هنگام سرقت ماشین سریعا از موقعیت مکانی خودرو مطلع شوید و قبل از اوراق شدن ماشین آن را بیابید.



منبع: باشگاه خبرنگاران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

قفل پدال امن تر است یا قفل فرمان؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است