Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

حکایت شباهت و شبهات

دوشنبه | ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۲:۲۵ | کد خبر: CP- ۴۹۷۸ | سرویس: یادداشت
کارپرس:
نمي‌دانم چرا بايد تيشه به ريشه خودمون بزنيم, و «شبهات» زيادي را تحت عنوان «شباهت» به خورد مردم دهيم! البته شايد افرادي با نياتي خاصي پشت اين قضيه باشد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،  آمار به ما مي‌گويد در شهرداري تهران بيش از 130 هزار نفر كار مي‌كنند و شايد اين تعداد در كل ايران بيش از 500 هزار نفر باشد. به نظر شما آيا درست است كه حتي به طنز هم شده به اين افراد بگوييم «آشغال جمع كن»؟ اين افراد از زحمتكش‌ترين اقشار جامعه هستند كساني كه در پاكيزگي شهر نقش مهمي دارند و اگر فقط يك روز كار نكنند زندگي بر تمام كساني كه اين طور اهانت مي‌كنند حرام خواهد شد!
 
 باز هم آمار به ما مي‌گويد حدود 50 هزار نفر در سازمان صدا و سيما مشغول به كار هستند, آيا واقعاً هيچ فرد متخصصي در بين اين افراد نيست؟ آيا اين افراد فرزندان اين مرز و بوم نيستند؟ آيا در بين اين افراد خويشاوندي با ما وجود ندارند؟ آيا اهانت به اين 50 هزار نفر درست است كه بگوييم «آشغال پخش كن»؟

 باز هم از آمار بگوييم كه از قبل فعاليت‌هاي صورت گرفته در مجموعه گروه خودروسازي سايپا با احتساب صنايع بالا دستي و پايين دستي چيزي حدود 500 هزار نفر مشغول به كارند و چيزي حدود 2 ميليون نفر ارتزاق مي‌كنند. تقريباً در هر فاميلي كه نگاه كنيد مي‌بينيم كه كسي از آنها يا در بخش قطعه‌سازي يا در بخش خودروسازي يا در بخش خدماتي خودرو مشغول به كارند. باز هم بايد پرسيد آيا مجاز هستيم به اين كارگران بگوييم اينها كساني هستند كه «اشغال مي‌فروشند»؟

واقعاً گاهي بايد دقت كرد شايد بيان چنين مطالبي دامن خودمان را هم بگيرد. به عنوان مثال اهانت به همين سه قشر يعني اهانت به بيش از يك ميليون نفر شاغل و اهانت به بيش از 4 ميليون نفر كه از اين سه سازمان ارتزاق مي‌كنند! كساني كه مي‌خواند طنازي كنند بهتر است بجاي نشانه گيري اين قشر زحمتكش, به فكر احترام به اين مردم باشند.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حکایت شباهت و شبهات

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است