Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

اجرای تعهدات تحویل رنو با تبدیل محصولات تحریمی به «کوئیک آر»

چهارشنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۱ | کد خبر: CP- ۱۴۴۲۳ | سرویس: پارس خودرو
کارپرس:
شرکت پارس خودرو برای اجرای تعهدات معوق در تحویل محصولات رنو که به دلیل بروز تحریم ها رخ داد، در طرح جدیدی اقدام به جایگزینی محصولات غیرقابل تولید با خودروی کوئیک آر می کند.

 به گزارش کارپرس، اعمال تحریم ایران از سوی آمریکا، کشور را با مشکلاتی روبرو کرد که تبعات آن به بخش خودرو نیز سرایت کرد. مهمترین تاثیر تحریم ها بر بازار خودرو، خروج تمامی شرکای خارجی از صنعت خودرو بود.

توقف تولید خودروهای مونتاژی و یا برجامی با تداوم تحریم ها، باعث شد تعهداتی که خودروسازان تا پیش ازاین برای تحویل به مشتریان داده بودند بر زمین بماند و موجب اعتراض بسیاری از مشتریان شود که دراین بین شرکت رنو نیز ازاین قاعده مستثنا نبود.

شرکت پارس خودرو در طرح جدید برای مشتریان خود، درنظر دارد تا با تبدیل خودرو برای پیش ثبت نام کنندگان و خریداران خودروهایی که امکان تولید آن ها وجود نداشته، با اجرای طرح جایگزین محصولات رنو با کوئیک آر به تعویق تحویل محصولات پایان دهد تا بروز شرایط تحریمی باعث خسارت مشتریانش نشود.

این شرکت درنظر دارد با اجرای طرح جدید تبدیلی خود که شامل مشتریان خودروهای گروه رنو می شود، از طریق تحویل جایگزین با کوئیک کار، مشتریان رنو را برای جبران تعویق تحریم ها، تعیین تکلیف کند که سود بالایی برای خریداران این دسته از خودروها به همراه دارد.

بر این اساس مشتریان استپ وی و ساندرو اتومات، سه خودروی کوئیک آر تحویل می گیرند؛ همچنین دو دستگاه کوئیک آر برای مشتریان ساندرو دنده ای به جای یک دستگاه خودروی ثبت نامی تحویل مشتریان می شود.

طرح تبدیل خودروهای گروه رنو فقط برای آن دسته از مشتریانی باز شده است که به هیچ عنوان امکان تولید و تحویل خودروهای ثبت نامی آنها وجود ندارد.

گفتنی است بنا بر اعلام پارس خودرو، تا حد امکان و با توجه به ترخیص قطعات مانده در گمرکات، خودرهای ثبت نامی گروه رنو تولید و به مشتریان تحویل داده شده و در عین حال طرح تبدیل با هدف انجام تعهدات از سوی پارس خودرو ادامه دارد.

 کوئیک آر، با استفاده از پلتفرم X200 ساخته شده و فرزند سوم پلتفرم X200 نیز هست. این خودرو از موتور 1.5 لیتری با 89 اسب بخار نیرو بهره می برد و گشتاور آن 128 نیوتن متر است. در واقع مدل R از نظر فنی با نمونه استاندارد کوییک تفاوتی ندارد.

تولید خودروی کوییک در سالن رنوِ پارس خودرو، یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید خودرو در ایران صورت گرفته، جایی که در سال های گذشته خودروهایی چون تندر، مگان، ساندرو، استپ وی ساخته شده اند.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اجرای تعهدات تحویل رنو با تبدیل محصولات تحریمی به «کوئیک آر»

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است