به گزارش کارپرس، امیرحسن امیری عضو هیاتمدیره، معاون فروش و خدمات پس از فروش این شرکت (نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران) با اشاره به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، ضمن اعلام مطلب فوق، گفت: میانگین امتیاز صنعت خودرو در ارزیابی این دوره ۶۷۳ بوده و هدف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۳۹۶ برای شرکتهای عرضهکننده خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از فروش، ۷۵۰ است.
وی افزود: جهان نوین آریا با کسب امتیاز مذکور، تنها شرکتی است که هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت را محقق کرده و در این دوره از نظرسنجیها بالاتر از سایر رقبا جای گرفت.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان