Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از جهان نوین آریا

دوشنبه | ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۸ | کد خبر: CP- ۵۴۴۲ | سرویس: نیسان - جهان نوین آریا
کارپرس:
شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز ۷۷۲ موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
به گزارش کارپرس، امیرحسن امیری عضو هیات‌مدیره، معاون فروش و خدمات پس از فروش این شرکت (نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران) با اشاره به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، ضمن اعلام مطلب فوق، گفت: میانگین امتیاز صنعت خودرو در ارزیابی این دوره ۶۷۳ بوده و هدف تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۳۹۶ برای شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از فروش، ۷۵۰ است.
 
وی افزود: جهان نوین آریا با کسب امتیاز مذکور، تنها شرکتی است که هدف‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت را محقق کرده و در این دوره از نظرسنجی‌ها بالاتر از سایر رقبا جای گرفت.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از جهان نوین آریا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است