Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
آغاز پيش فروش شاهين از فردا؛

شاهين بدون قرعه كشي عرضه مي شود

چهارشنبه | ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۹۳۴۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
گروه خودروسازي سايپا، پيش فروش خودروي شاهين را بدون انجام قرعه كشي از فردا آغاز مي كند و تمام متقاضيان تا تكميل ظرفيت فرصت ثبت نام دارند.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، گروه خودروسازي سايپا دومين مرحله از پيش فروش محصول شاهين را از فردا (8 ارديبهشت) ساعت 10 صبح آغاز مي كند و اين امر تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.
 
در اين مرحله از فروش، شاهين جي عرضه مي شود و زمان تحويل اين خودرو در ماه هاي مرداد و شهريور در نظر گرفته شده است، بر اين اساس متقاضيان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com مي توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه کشی حذف کرد.

يكي از برنامه هاي مهم گروه خودروسازي سايپا در سال جاري افزايش توليد و ارتقای کیفیت شاهين است و این خودرو كه محصول به روز بازار است، طي 45 روز با تلاش شبانه روزي كارگران و مهندسان در روزهاي پاياني سال گذشته، ارتقاي كيفيت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

گفتنی است خودرو شاهین یکی از محصولات به روز بازار است که بر اساس انتظارات و خواسته های مشتریان طراحی شده و دارای آپشن های بسیار خوبی است.

این خودرو با امکاناتی نظیر سانروف، استارت دکمه ای، ورود خودرو بدون کلید، مولتی مدیا، دوربین عقب، صندلی با روكش چرم، تهویه مطبوع اتوماتیک، دی لایت، اتولایت و ... عرضه می شود.

خودرو شاهین علاوه بر زیبایی طراحی، از بالاترین سطح استاندارد ایمنی برخوردار است و ۴ ستاره کیفی دارد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شاهين بدون قرعه كشي عرضه مي شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است