Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به منظور بررسی پیشبرد فرامین ۸ گانه رئیس جمهور انجام شد؛

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا

شنبه | ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۷ | کد خبر: CP- ۱۹۱۵۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا/واگذاری اختیارات به شرکت های اصلی در جهت سرمایه گذاری و توسعه محصولات
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در آخرین روزهای سال 1400 با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا از نزدیک از دستاوردها و پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات جدید بر روی پلت فرم های سایپا و برنامه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
 
این بازدید به منظور بررسی پیشبرد فرامین ۸ گانه ریاست جمهوری برای تحول در صنعت خودروسازی و در حوزه توسعه محصول، انجام شد.

محمدعلی تیموری به همراه معاونین و مدیران ارشد با حضور در سالن های واقعیت مجازی (VR)، استودیوی طراحی، آزمایشگاه ها از سایر امکانات و توانمندی های این مرکز بازدید کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان این بازدید به ضرورت تشکیل کمیته عالی توسعه محصول با حضور مدیران ارشد گروه تأکید کرد و مقرر شد جلسات منظم این کمیته تشکیل و راهبری پروژه های توسعه محصول در سطح عالی انجام و موانع و مشکلات برطرف شود.

او افزود: معاونت برنامه ریزی و مطالعات استراتژیک سایپا باید در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، بخش های تخصصی ایجاد کند تا تعاریف دقیق و متناسب با نیازهای واقعی جامعه، طراحی و ارائه کند.

تیموری با اشاره به اهمیت ایجاد شرکت های درجه یک (Tier One) در گروه سایپا گفت: اختیارات باید به شرکت های اصلی گروه سپرده شود تا بتوانند بر مبنای رعایت صرفه و صلاح شرکت، نسبت به سرمایه گذاری در توسعه محصولات خود اقدام کنند.

او تاکید کرد: این شرکت ها باید بتوانند با ایجاد و مدیریت زنجیره تأمین زیر مجموعه خود، مدیریت زنجیره مالی و فروش محصولات خود را انجام دهند و تکنولوژی های مرتبط با محصولات را نیز کسب کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است