Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

خودباوری رمز موفقیت سایپا در شرایط تحریم بوده است

سه شنبه | ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۴ | کد خبر: CP- ۱۷۰۵۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه سایپا در شرایط تحریم توانست به خودباوری برسد و طراحی و تولید خودروهای جدید را عملیاتی كند، گفت: با شایسته سالاری كه توسط مدیریت سایپا دنبال شد، شاهد پیشرفت و توسعه صنعت خودرو هستیم.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، سید احمد رسولی‌نژاد در بازدید از مركز تحقیقات سایپا و خط تولید خودروی شاهین اظهارداشت: با توجه به پیشرفت هایی كه این خودروساز در كارنامه كاری خود ثبت كرده است قطعا این امكان وجود دارد كه با همكاری متخصصان، نخبگان و مهندسان داخلی تیراژ تولید، كیفیت و تنوع خودروهای سایپا ارتقاء پیدا كند.

وی با بیان اینكه ذهنیت ها نسبت به صنعت خودروسازی زیاد مثبت نبود اما بازدید از فعالیت هایی كه در مجموعه سایپا صورت می گیرد، دیدگاه ها را تغییر داد، گفت: همین امر كمك خواهد كرد تا در طرح هایی كه در مورد اصلاح بازار خودرو در حال تدوین است باتوجه به پتانسیل صنعت خودرو برنامه ریزی ها صورت گیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار افزایش سطح كیفی خودروهای تولید داخل شد و اظهار داشت: از آنجا كه صنعت خودرو در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته، ارتقا سطح كیفی به سرعت قابل تحقق است و شركت های خودروسازی بایستی این مطالبه به حق مردم را با فوریت دنبال كنند.

وی تاكید كرد: یكی از اتفاق های بسیار مطلوبی كه توسط سایپا دنبال می شود توجه به برنامه های تحقیقاتی و توسعه‌ای است، این مجموعه، برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه محصول دارد كه این امر بیانگر تقویت صنعت خودرو است.

رسولی نژاد اظهارداشت: با وجود چالش‌های تحریم و محدودیت های کرونایی، مجموعه سایپا توانسته با شایسته سالاری بر مشكلات فائق شود و به طور قطع با ادامه فرآیند فعلی ضمن پاسخگویی كامل به تعهدات معوق می توان به درخواست های مشتریان بیش از گذشته پرداخت.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودباوری رمز موفقیت سایپا در شرایط تحریم بوده است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است