Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / کارنامه موفق سایپا از زبان یک نماینده؛

عرضه ۱۰خودروی جدید سایپا طی سه سال

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۶۹۱۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
عضو فراکسیون کار و کارگری مجلس شورای اسلامی، عرضه 10 خودروی جدید طی سه سال را از برنامه های موفق مدیرعامل سایپا دانست.

به گزارش خودروپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر ، عضو فراکسیون کار و کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلیمانی مدیرعامل سایپا کارنامه خوبی در 2 سال اخیر به خصوص در تولید خودروهای جدید، دارد، گفت:  کارنامه موفق 2 ساله مدیرعامل سایپا نشان از عزم و اراده آنها برای تولید بیشتر است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کارپرس با بیان اینکه شرکت سایپا در دوره مدیریت سلیمانی در 2 سال اخیر کارنامه موفقی دارد، گفت: سایپا در شرایط سخت تحریم و در حالی که خودروسازان شرکت‌های خارجی از ایران رفته بودند، به فعالیت خود ادامه داد و تلاش کرد تا خط تولید بدون توقف به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: عرضه 10 خودروی جدید در سال جاری و 2 سال آینده یکی از برنامه‌های موفق آقای سلیمانی و شرکت سایپا است که جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: خودروهای جدید سایپا در حالی روانه بازار می‌شوند که سیاست تولید خودرو در داخل و اعتماد به نیروهای داخلی در رئوس برنامه‌های مدیران سایپا بوده است.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه مدیران سایپا علاوه بر توجه به مرکز، برای مناطق مختلف کشور نیز برنامه‌ریزی می‌کنند، تصریح کرد: به عنوان مثال خط ویژه تولید خودرو در استان آذربایجان غربی و ارومیه راه‌اندازی شد که نشان از رویکرد عدالت‌محوری سایپا و مدیران این شرکت به مناطق مختلف کشور دارد.

وی افزود: ‌اینجانب از زحمات همه مدیران سایپا تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم سیاست خوب تولید خودرو در داخل همچنان ادامه یابد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عرضه ۱۰خودروی جدید سایپا طی سه سال

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است