Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / در حضور نهادهای نظارتی و خبرنگاران

برندگان ۷محصول فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۷ | کد خبر: CP- ۱۶۳۰۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
آیین قرعه کشی آبان ماه سایپا برای فروش فوق العاده  ۷ محصول این شرکت صبح امروز با حضور نهادهای نظارتی و خبرنگاران برگزار شد و برندگان 7محصول فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند.
به گزارش خودروپرس، طرح فروش فوق العاده 7 محصول سایپا از ساعت 10صبح  روز سه شنبه 20 آبان ماه آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت که نهایتا 452هزار و 942نفر متقاضی در این طرح ثبت نام کردند ودر مراسم قرعه کشی این طرح که صبح امروز 26 آبان ماه در محل گروه خودروسازی سایپا صورت گرفت، 7هزار خوردو به برگزیدگان تعلق گرفت.

۷ محصول قابل عرضه سایپا در این طرح شامل شامل سايپا ۱۵۱، تيبای صندوق دار، تیبا2، ۴ مدل وانت نیسان شامل نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز بود.

اسامی افراد برگزیده پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا سه شنبه، از ساعت ۱۲ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می شود، البته سیستم پیامکی نیز برای برگزیدگان فعال است اما به دلیل امکان نرسیدن پیامک به برندگان، بهتر است تمامی متقاضیان از فردا ظهر با دردست داشتن اطلاعات خود به سایت رسمی سایپا مراجعه کرده و نتایج قرعه کشی را بررسی کنند.

بر اساس آمارهای ثبت شده در این طرح، 452هزار و 942نفر متقاضی با توجه به محدودیت های کمیته خودرو( شامل دارابودن گواهینامه و نداشتن پلاک فعال شخصی) ثبت نام کردند که ازاین میان بیش از 9هزار نفر فاقد شرایط بودند که منجر شد لیست نهایی متقاضیان شرکت در فروش فوق العاده به 443هزار و 10نفر برسد.

در این میان بیشترین تقاضا برای تیبا2 سایپا با 217هزار و 956نفر ثبت شد که ازاین تعداد 2هزار خودرو به برندگان تحویل خواهد شد. همچنین 168هزار و 435نفر نیز متاضی خرید تیبا صندوق دار بودند که از این میان 164هزار و 674نفر واجد شرایط بودند و قراراست 500دستگاه خودرو به برگزیدگان تعلق گیرد که از هر 329متقاضی یک نفر شانس برنده شدن این خودرو را داشته است.

کمترین تقاضا در طرح فروش آبان ماه نیز به نیسان تک سوز با لاستیک رادیال با 2805نفر متقاضی تعلق داشت که از این میان 300دستگاه خودرو به منتخبان اختصاص می یابد.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار ، ۲ هزار دستگاه تیبا2، ۵۰۰ دستگاه سایپا 151، ۵۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، هزار دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز با لاسیتک رادیال تا نهایتا سه ماه آینده به منتخبان عرضه می شود.

ظرفيت محصولات فروش فوق العاده سایپا در این طرح ۷ هزاردستگاه خودرو بوده وبرگزیدگان از زمان اعلام اسامی در سایت 120ساعت برای تکمیل ثبت نام و واریز وجه فرصت دارند؛ همچنین براي آنكه حقي از سایر شرکت کنندگان زایل نشود، در صورتی که برنده پس از مهلت مقرر نسبت به تکمیل شرایط اقدام نکند از  لیست 7هزار نفری رزو برای جابجایی متقاضیان استفاده خواهد شد.

یادآور می شود، اسامی منتخب چهارمین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت 12 ظهر فردا، سه شنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برندگان ۷محصول فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است