وی ادامه داد: در زمینه تولید و توسعه محصول نیز خروج پراید از خط تولید، عرضه مدل هایی جدید از محصولات جاری و طراحی و تولید خودروهایی جدید از شاخص ترین اقدامات سایپا در دو سال گذشته است.
مجید باقری افزود: تلاش برای تثبیت و ارتقا سطح خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از اهدافی بود که محقق شده و این مهم، میسر نمی شد جز با همراهی و همکاری شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور.
باقری ادامه داد: به دلیل بحران تولید اواخر سال 97 که تعادل عرضه و تقاضا در دو سال گذشته را بر هم زده، در برنامه فروش کل نمایندگی های اختلال جدی ایجاد شد اما با یک نگاه ملی و متعهدانه، این عزیزان به ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش پرداختند و از این جهت نیز شایسته قدردانی هستند.
وی اظهار کرد: در مراسمی که امروز برگزار می شود، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان نمایندگی های مجاز سایپا، بسته حمایتی جدیدی برای شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رونمائی و تشریح خواهد شد تا گامی در جهت رونق کسب و کار این همکاران عزیز گروه خودروسازی سایپا برداشته شود.
باقری با بیان اینکه محورهای اصلی بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های گروه سایپا در پنج هفته آینده در پنج منطقه کشوری به صورت مویرگی برای تمامی نمایندگی های مجاز سراسر کشور تشریح خواهد شد، افزود: تمامی فعالان شبکه فروش و خدمات پس از فروش، شرکای استراتژیک گروه سایپا به شمار می آیند و پیشکسوتانی که امروز به نمایندگی از آنها مورد تجلیل قرار می گیرند، عزیزانی هستند که بالغ بر سه دهه با سایپا همکاری داشته اند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان