Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سومین نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات گروه سایپا منتشر شد

جمعه | ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۹ | کد خبر: CP- ۱۵۳۰۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
سومین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان تکیه خودروسازان بر توان داخلی منتشر شد.

 به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند" داخلی سازی با رویکرد جدید"، " 300 میلیون یورو داخلی سازی قطعات خودرو در سال صورت می گیرد"، "خودروسازان با مدیریت مناسب می توانند در داخلی سازی خودکفا شوند"، "افزایش سطح همکاری خودروسازان با قطعه سازان ضرورت دارد" و ... منتشر شد.

بخش دیگر عناوین این نشریه، اینفوگرافی "16 راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو" است.

سومین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشت ها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، لطف اله سیاهکلی، عبدالوهاب سهل آبادی، نیما بصیری تهرانی، سید جمشید جمشیدی مفرد، محمدرضا دشتی اردکانی، فرهاد طهماسبی، بهروز محبی نجم آبادی و آرمان رضاپور همراه است.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبه ها و گزارش های خود در پرونده "تکیه خودروسازان بر توان داخلی" را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.

علاقه مندان می توانند این نشریه الکترونیکی را در کانال های رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سومین نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات گروه سایپا منتشر شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است