Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

اجرای طرح تبدیل معوقات بهمن موتور تا پایان اردیبهشت

شنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۱ | کد خبر: CP- ۱۴۴۵۲ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
بهمن موتور برای جبران معوقات خودرویی، طرح جایگزین هاوال H2 را تا پایان اردیبهشت ماه اجرا می کند.
به گزارش کارپرس، با اعمال تحریم ها علیه ایران، صنعت خودروسازی کشور در پی بد عهدی شرکای تجاری و عدم واردات قطعات خودرو به طور جدی با مشکل روبرو شد .

براین مبنا، بهمن موتور در تداوم تولید خودروی هاوال H2 به واسطه شرایط تحریم های ظالمانه، با مشکل روبرو شد و ازاین رو با اجرای طرح های جبرانی، اقدام به ارائه خودروی جایگزین کرده است. این شرکت با استفاده از تمام ظرفیت خود در نظر دارد برای کسب رضایت مشتریان و رفع بدقولی غیرعمدی، با جایگزین کردن خودروهای موجود در چرخه تولید، معوقات هاوال H2 را سرو سامان دهد.

با توجه به درخواست مجدد مشتریان و عدم امکان ارائه خودرو هاوال به دلیل عدم همکاری شریک تجاری در تامین قطعات، شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر خودروها در اطلاعیه ای دراین خصوص از سوی شرکت بهمن موتور صادر و اعلام شده است.

شرایط این بخشنامه صرفا به دلیل بروز محدودیت های تولید این محصول تعریف شده و بنا به اختیار و درخواست مشتریان قابل اقدام است و براین اساس مشتریان گروه بهمن جهت تبدیل خودروی هاوال H2 می توانند علاوه بر نمایندگی های محل ثبت نام، به سازمان فروش شرکت بهمن موتور نیز مراجعه کنند.

همچنین بهمن موتور اعلام کرده که با توجه به محدودیت در موجودی محصولات قابل جایگزین، این شرایط تا 31 اردیبهشت ماه جاری و یا اعلام تکمیل ظرفیت برقرار بوده و هرگونه پرداخت وجه و درخواست تبدیل پس از اعلام اتمام موجودی، مورد پذیرش نخواهد بود.

 Haval Ordibehesht 99

انجام 95 درصد تعهدات معوق فروش خودرو

بهمن موتور، با اجرای طرح های متفاوت اقدام به ارائه خودروی جایگزین کرده و با استفاده از همه ظرفیت خود، جهت کسب رضایت مشتریان و حل مشکل به وجود آمده، بیش از 95 درصد از تعهدات معوق فروش خود را رفع کرد.

با شروع تحریم ها که منجر به عدم واردات قطعات خودرو شد، بسیاری از شرکت های داخلی در تحویل خودروهای وارداتی دچار مشکل شدند اما شرکت بهمن موتور با ارائه خودروهای جایگزین توانسته تعهدات مشتریان و خریداران خودرو را برآورده سازد.

گفتنی است با توجه به وجود شرایط جایگزین و با همکاری سازمان های نظارتی، باقی موارد جهت جایگزینی و رفع کامل تعهدات در حال انجام است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اجرای طرح تبدیل معوقات بهمن موتور تا پایان اردیبهشت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است