بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه و ادامه قرنطینه خانگی اجرایی کرد. این خدمات شامل انجام سرویس های ادواری، تعویض قطعات مصرفی و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری است.
خدمات پس از فروش بهمن موتور در ایام نوروز بیش از ٢٠٠ سرویس توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب تعمیرگاه مرکزی، به مشتریان خود ارائه کرد که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، 93 درصد از نحوه اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
شرکت بهمن موتور در شرایط بحرانی حال حاضر برای توسعه خدمات غیرحضوری سرویس در محل، ظرفیت های خود را افزایش داده تا مشکلات خودرویی مشتریان را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگیها رفع نماید.
مشتریان می توانند جهت دریافت خدمات موبایل سرویس از طریق تماس با شماره ٤٨٠٢٧-٠٢١ و با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن اقدام کنند.
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان