Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خدمات غیر حضوری گروه بهمن برای پیشگیری از بیماری کرونا

دوشنبه | ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۱:۲۴ | کد خبر: CP- ۱۳۷۱۸ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به مکان های عمومی، مشتریان گروه بهمن می توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس و عدم مراجعه به نمایندگی های این شرکت، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند
به گزارش کارپرس، گروه بهمن در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه مردم به نمایندگی های خدمات پس از فروش، تمهیداتی را برای دریافت این خدمات به صورت غیر حضوری فراهم آورده است.

مشتریان گروه بهمن می توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.

موبایل سرویس با هدف تسهیل در خدمت رسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آن ها اجرایی شده است.

از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این طرح می توان به انجام سرویس های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه ها و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد.

هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به مکان های عمومی، مشتریان گروه بهمن می توانند با استفاده از خدمات موبایل سرویس و عدم مراجعه به نمایندگی های این شرکت، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.

موبایل سرویس خدمت ویژه ای است که توسط سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن با هدف تسهیل در خدمت رسانی و عدم مراجعه حضوری به مشتریان در محل مورد نظر آن ها اجرایی شده است. در این طرح بسیاری از خدماتی که پیش از این مشتریان محصولات بهمن موتور از طریق مراجعه به شبکه نمایندگی های مجاز این شرکت امکان پذیر بود، هم اکنون از طریق موبایل سرویس با همان کیفیت در دسترس مشتریان است. از مهم ترین خدمات قابل ارائه در این طرح می توان به انجام سرویس های ادواری، تعویض لنت، تعویض تسمه ها و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری اشاره کرد.

مشتریان می توانند از طریق تماس با شماره 48027 -021 داخلی 1 در ساعات اداری و همچنین با استفاده از اپلیکیشن و سایت گروه بهمن جهت دریافت این خدمت اقدام کنند .

نکته قابل توجه و متمایز در این سرویس استفاده از پرسنل مجرب فنی، خودروهای مجهز به انواع تجهیزات تعمیرگاهی و همراه داشتن قطعات یدکی خودروهای سواری برندهایFAW ، MAZDA و HAVAL است. هزینه ارائه خدمات موبایل سرویس به مشتریان، شامل اجرت و قطعات یدکی مطابق با سایر عاملیت های مجاز شرکت بهمن موتور و بر اساس قیمت های مصوب گروه بهمن است.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خدمات غیر حضوری گروه بهمن برای پیشگیری از بیماری کرونا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است