Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در بازدید تیم کیفیت ایران خودرو مطرح شد؛

شرکت «ایتراک»، زمینه‌ساز افزایش رضایت مشتری و بهبود کیفی محصولات ایران خودرو

پنج شنبه | ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۹۳۰۳ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو مسوولیت تحقیق، توسعه، آنالیز و ریشه یابی ایرادات خاص قطعات را بر عهده دارد.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، سهراب برفروشان با تاکید بر افزایش همکاری ایران‌خودرو‌ با شرکت‌های دانش بنیان در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: تمامی اقدامات انجام شده در گروه صنعتی ایران خودرو، در صورت رضایت مشتری معنادار خواهد شد و مجموعه ایتراک به عنوان شرکتی دانش‌بنیان نقش ارزنده‌ای در افزایش این رضایت و زمینه‌سازی بهبود کیفی محصولات این خودروساز دارد.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای ایتراک در سال جاری که در جهت عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری محترم در بند مربوط به ارتقای کیفیت قطعات، صورت خواهد گرفت، گفت: مواردی از قبیل نگه‌داری نیروهای متخصص فعلی و ترمیم و جذب نیروهای متخصص جدید، طرح توسعه ایتراک با اولویت بندی استفاده از ظرفیت و توان مراکز صنعتی کشور و دانش بنیان با رویکرد بیش‌ترین میزان پوشش دهی در خدمات و کاهش هزینه از برنامه های این شرکت است.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزود: مواردی نظیر تعامل بیش‌تر با مراکز آزمون داخلی، تسهیل و بازنگری در روش‌های نمونه‌برداری از مجموعه ها برای ارسال به ایتراک مطابق با استانداردهای مربوطه، اصلاح و ارتقای استاندارد قطعات با هماهنگی ایران خودرو در راستای تطبیق نیاز مشتریان و نیز ارتقای نوع خدمات با همکاری مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو و ساپکو، برای ایجاد امکان تست های سطح ماژول و مگاماژول، از سایر برنامه های سال جاری ایران خودرو و ایتراک به شمار می رود.

در این بازدید، داوود جهاندیده، مدیرعامل شرکت ایتراک نیز گزارشی از عملکرد این شرکت در سال های پیشین ارایه و به معرفی طرح‌های توسعه ای آینده و توانمندی های ایتراک در زمینه‌های مختلف آزمایشگاهی اعم از برق، پلیمر، نورسنجی، داینامیک، رنگ، الکترومغناطیس، سوخت‌رسانی و سیالات، شیمی، کالیبراسیون، ماشین‌های الکتریکی، متالوژی، مکانیزم‌های مکانیک، موتور، آکوستیک و CNG پرداخت.

وی با بیان این‌که شرکت ایتراک در رده شرکت های دانش بنیان کشور قرار دارد، عنوان کرد: این شرکت دارای ۱۸ آزمایشگاه با ظرفیت انجام بیش از هزار و ۲۰۰ ردیف آزمون است و علاوه بر ارایه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با مجموعه های خارج از این خودروساز نیز همکاری می کند.

گفتنی است، تیم معاونت کیفیت ایران خودرو از مراکز مختلف تست، بررسی و کنترل قطعات و مجموعه‌های خودرو و توانمندی‌های شرکت ایتراک در زمینه‌های مختلف آزمایشگاهی بازدید به عمل آورد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شرکت «ایتراک»، زمینه‌ساز افزایش رضایت مشتری و بهبود کیفی محصولات ایران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است