Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ایران خودرو موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتریان شد

چهارشنبه | ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۷۷۶۳ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد،‌ گروه صنعتی ایران خودرو موفق به دریافت تندیس زرین شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، در این اجلاس سراسری که به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن همایش رایزن برگزار شد، شرکت های تولیدی بزرگ و موثر در اقتصاد کلان کشور براساس شاخص هایی نظیر مدیریت و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، نوآوری و ایجاد شبکه های جدید ارتباط با مشتریان، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن و فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری مورد ارزیابی قرار گرفتند که براساس نتایج این ارزیابی، گروه صنعتی ایران خودرو تندیس زرین دریافت کرد.

در این اجلاس که معاون حقوقی رییس جمهوری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان ملی بهره وری، رییس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسوولان حضور داشتند، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو این تندیس زرین را به نمایندگی از ایران خودرو دریافت کرد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتریان شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است