Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

توسعه ارتباطات ایران خودرو با مخاطبان این شرکت

پنج شنبه | ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۶۱۱۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانال‌های ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌کنند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، امروز پنجشنبه اول آبان‌ماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.

در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبال‌کنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و... پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبال‌کنندگان این صفحه روبه‌رو شد.

علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت قرار دارد.

در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبال‌کننده،‌ صفحه اصلی اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به شمار می‌رود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

توسعه ارتباطات ایران خودرو با مخاطبان این شرکت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است